Aktiviter/ridelèjr ? {{forumTopicSubject}}
Jeg savner virkelig at der er noget ridelejr med aktiviter for voksne rytter i sommerhalvåret.
Nu er jeg jo vant til islænder og der er der kompedal plantage aktivitets uge hver andet år og jeg har været med 2 gange og det er jo helt fantastisk.
Der er omkring 150 deltager og 150 islandske heste fordelt på hoppe og vallak folde. Der er jo arragenmenter og kurser hele dagen igennem, alt lige fra udklædnigtølt, måneskindsture om aften, solopgangsture op morgen kl 4, kvindeture og mandeture, agillty, øltølt, spring, HMS, hestemassage, revy, tur til sø hvor man kan bade osv osv. Der er virkelig meget forskelligt og det er bare altid en fornøjelse. det varer 7 dage og man sover i telt på stedet.
Hvorfor har man slet ikke det inden for store heste og ponyer ??
Jeg kan intet finde. Grunden til jeg spørger er at jeg også rider andet end islænder og pt ikke har egen hest. og til aktivitestugen må man kun medbringe islænder med papir.
har siddet og søgt på nettet og det eneste jeg kan finde er ridelejr for børn, eller ridelejr for voksne i 3 dage og hvor det eneste der er som aktivitet er undervisning. det er simpelthen for kedeligt.
Så er der nogen derude der kender nogen eller noget, hvor man som voksen kan deltage , både med egen hest eller hvor man kan låne en hest på stedet, til rimelige priser ??
mar 2009
Følger: 43 Følgere: 40 Heste: 8 Emner: 37 Svar: 1.138
Aktiviter/ridelèjr ?