{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
897 visninger | Oprettet:

terrængamacher.. en jungle! {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Er jeg den eneste der synes det med terrængamacher er noget af en jungle?
Jeg er på udkig efter nogle gode terrængamacher, da jeg skal i gang med at lære min unghest skovtur.

Men jo mere man læser jo mere forvirret bliver man.
De må jo ikke være åbne, de må ikke blive varme og de skal være carbon-forstærket og det ene og det andet smiley

Eksisterer disse perfekte terrængamacher overhovedet?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  terrængamacher.. en jungle!
  • #1   24. feb 2010 Vis den bare skal "lære" at gå i skoven uden at springe det store, kan du jo bare tage et par almindelige gamcher på (:
    Og vis det er kan man få eskadron gamcher hvor dem til bagbenene også er samme form som forben..

• #2   25. feb 2010 Jeg ville finde dem der hedder eskadron allround, hvis det var mig:)

• #3   25. feb 2010 Jeg vil gerne anbefale 2 slags.

Eskadron allround

N.E.W gamacher

(link fjernet)

• #4   25. feb 2010 Jeg leder selv efter tærren gamacher og har prøvet Eskadron Allround, men syntes de blev alt for varme, så dem opgav vi hurtigt.

Leder stadig, så følger lige med her

• #5   25. feb 2010 Hvis det bare er til almindelig tur brug er ganske almindelige springgamascher da nok, ellers har jeg været glad for Eksadron Cross Country gamascherne

• #6   25. feb 2010 De bedste jeg indtil videre har kunne finde er veredus carbon gel gamacherne. De er dog åbne.. Men de er carbon forstærkede. Det er eskadrons ikke. Derimod er bagbene på veredus heller ikke helt høje nok.

Plastskallen på eskadron tror jeg ikke på giver ordentlig beskyttelse, når det kommer til stykket, der skal altså carbon til. Ud over dette bliver eskadron, som det nævnes, varme og det er lige så skadelgt som slag.

Så pt står valget mellem eskadron som bliver for varmt og kun er beskyttet med plast og neopren.
    Og veredus som er carbon forstærkede, men til gengæld er de åbne og bagbenene er ikke helt høje nok.

*suk*

• #7   25. feb 2010 Og self NEW som skulle være kølende, men som slet ikke er forstærkede med noget som helst så vidt jeg kan se.

Kommentér på:
terrængamacher.. en jungle!

Annonce