{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
504 visninger | Oprettet:

min hest gaber når hun skal bakke {{forumTopicSubject}}

ja ... når jeg vil bakke min unghest står jeg foran og ligesom skubber i luften med hænderne mod hendes bringe. eller også går jeg et skridt frem imod hende. hun har før hen kunne bakke langt og også hurtigt ... men de sidste par gange er hun bare begyndt at gabe helt vildt og samtidig står hun bare stille da hun jo ikke kan koncentrere sig når hun gaber ...

er der nogen der kan forklare hvorfor ?? eller har prøvet det samme ??

smiley .. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  min hest gaber når hun skal bakke
  • #1   18. jan 2006 Vores pony gaber når hun skal have bid i munden oh jeg har så undersøgt hvad det betyder og det betyder at hun ikke helt er klar over hvad der skal ske, at den er lidt usikker på situationen.

• #2   18. jan 2006 min søsters pony gaber 3 gange hver gang hun skal ha bid i munden.. hehe lidt sjovt..

• #3   18. jan 2006 gaben kan osse betyde under-kastelse..?? -jeg har altid lært at man skal gabe eller smaske, hvis man går hen mod en usikker hest..!! =)

• #6   18. jan 2006 okej .. .. har også læst det med at det var hvis de blev usikre ellr at man krævede for meget af dem. eller at de ikke kan rumme mere i deres hoved ... .. det kan gost være at du har ret theis at jeg keder hende... for førhen kunne hun jo gøre det så let som ingenting .... hæh .. så må vi jo bare finde på noget nyt ... : hmm smiley

• #7   18. jan 2006 kristine .. tak for dit svar .. smiley ... men hun smasker ikke hun gaaaber bare - som på et af hendes billede i hendes profil .. smiley ... og hun er ellers en utrolig selvsikker og her-kommer-jeg hest med masser af fart i smiley .... når vi går tur skal der ofte stoppes og lige et par skridt tilbage ellers er det hende der tager styringen ... ...
    har også læst at sådanne øvelser som bakke og neje eller lægge og sidde er en stor underkastelse for hesten.. . smiley .. i bent branderups bog om klassisk ridning ....

• #9   18. jan 2006 hehe det gør ikke noget .. men havde også tænkt på det med at hun ikke kunne "klare" mere , MEN hun har gjort det så nemt før .... tror at jeg vil prøve at lave noget andet med hende .. hmm

Kommentér på:
min hest gaber når hun skal bakke

Annonce