{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
870 visninger | Oprettet:

hvad drømte du om da du var lille?? :D {{forumTopicSubject}}

stod lige og kiggede på min lille flok her til morgen.. blev helt nostalgisk og rørt agtig smiley ..
kom til at tænke på den første dag jeg stolt troppede op på den lokale rideskole, med mine lidt for store ridestøvler og et smil så stort som lolland falster smiley ..
drømmen dengang var en lille hvid pony, sån en rigtig plydset og sød en smiley .. senere blev drømmen en stor ardenner, sort som natten som skulle hedde björn smiley ..

jeg skulle hvertfald ha en gård med mange heste og æsler.. og træne flotte konkurence heste som skulle med til vm osv smiley .. *GGG*

virkeligheden blev til en stor doven belgier med dårlige ben og en lille, gammel og små fed shetter smiley ..

hvad drømte du om? og hvor endte du henne? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad drømte du om da du var lille?? :D
  • #1   3. mar 2010 Jeg drømte om at blive verdensmester i dressur og have verdens smukkeste og sødeste heste, kunne have dem hjemme på min kæmpe kolornorme gård, hvor jeg også avlede og underviste sammen med min bedste veninde xb

• #2   3. mar 2010 Jeg drømte om at få en flot sort hest, med 4 hvide sokker som var lige høje, og en hvid stjerne. Det endte med en nordbakker blanding som jeg fik nogle gode år på. Derefter fik jeg min sorte drøm, som bare ikke var drømmen alligevel, da den var umulig at ride. Men jeg havde set en skøn og smuk pony det sted jeg havde opstaldet, og jeg gik og drømte om at jeg fik den pony, for gude smuk det var.
    Og efter 6mdr, kom mine forældre med ponyen i traileren, uden jeg vidste det. Jeg troede jeg skulle have en pony med afbidt hale heh.
    Men så fik jeg langt om længe min drømme pony, og det var stadig drømme ponyen da jeg red hende. Jeg havde hende i 2 gode år, hvor jeg derefter skulle over på hest, og solgte så min drømme pony til min veninde, som ledte efter en pony hun kunne få nogle gode år på. MIn veninde var så ikke ærlig overfor mig, og overholdte ikke vores aftale om ikke at sælge videre uden at spørge mig først. Så nu var min drømme pony væk øv øv. Jeg solgte min egen hest, pga jeg blev gravid osv. Og fik senere hen pony igen. Men jeg gik og drømte om at min gamle drømme pony tilbage, og der gik 5-6år og nu står hun i stalden igen. Jeg sys stadig hun er ligeså smuk og dejlig som første gang jeg så hende.
    Hun går nu som hygge pony, og bliver reddet lidt en gang imellem, og skal så have føl på et tidspunkt. Og min lille søster på 5år får også nogle gode og dejlige ture på den pony nu.

Så min drømme pony står hjemme i stalden, så jeg kan ikke være mere lykkelig. Jeg har aldrig drømt om at komme op og ride vm osv.

• #4   3. mar 2010 Kan faktisk ikke huske at jeg nogensinde har drømt om sådan nogle store ting.
    Da jeg startede drømte jeg vist bare om at komme til at galoppere en dag. XD

Da jeg skulle have egen pony var jeg helt sikker på at den skulle være brun. Der fandtes ikke noget grimmere end røde ponyer!
    I dag har jeg den dejligste og smukkeste røde pony. ;D

• #5   3. mar 2010 At blive berider og arbejde proff med heste, den drøm går jeg stadig efter og håber at komme i lære til August, hvis alt går som jeg har planlagt det:)

• #6   3. mar 2010 Hmm..
    Jeg var omkring 10 år da jeg startede til ridning efter pause, og der ønskede jeg mig en stor hest og helst en knabstrupper :)!
    Nu har jeg to små fede ismuler ;D

• #7   3. mar 2010 have mange rosætter men ingen i nu ),,,,,,,,,,;

Kommentér på:
hvad drømte du om da du var lille?? :D

Annonce