hvad drømte du om da du var lille?? :D {{forumTopicSubject}}
stod lige og kiggede på min lille flok her til morgen.. blev helt nostalgisk og rørt agtig
..
kom til at tænke på den første dag jeg stolt troppede op på den lokale rideskole, med mine lidt for store ridestøvler og et smil så stort som lolland falster
..
drømmen dengang var en lille hvid pony, sån en rigtig plydset og sød en
.. senere blev drømmen en stor ardenner, sort som natten som skulle hedde björn
..
jeg skulle hvertfald ha en gård med mange heste og æsler.. og træne flotte konkurence heste som skulle med til vm osv
.. *GGG*
virkeligheden blev til en stor doven belgier med dårlige ben og en lille, gammel og små fed shetter
..
hvad drømte du om? og hvor endte du henne?
mar 2007
Følger: 113 Følgere: 132 Heste: 5 Svar: 6.542
feb 2007
Følger: 75 Følgere: 121 Heste: 5 Emner: 163 Svar: 821
Og efter 6mdr, kom mine forældre med ponyen i traileren, uden jeg vidste det. Jeg troede jeg skulle have en pony med afbidt hale heh.
Men så fik jeg langt om længe min drømme pony, og det var stadig drømme ponyen da jeg red hende. Jeg havde hende i 2 gode år, hvor jeg derefter skulle over på hest, og solgte så min drømme pony til min veninde, som ledte efter en pony hun kunne få nogle gode år på. MIn veninde var så ikke ærlig overfor mig, og overholdte ikke vores aftale om ikke at sælge videre uden at spørge mig først. Så nu var min drømme pony væk øv øv. Jeg solgte min egen hest, pga jeg blev gravid osv. Og fik senere hen pony igen. Men jeg gik og drømte om at min gamle drømme pony tilbage, og der gik 5-6år og nu står hun i stalden igen. Jeg sys stadig hun er ligeså smuk og dejlig som første gang jeg så hende.
Hun går nu som hygge pony, og bliver reddet lidt en gang imellem, og skal så have føl på et tidspunkt. Og min lille søster på 5år får også nogle gode og dejlige ture på den pony nu.
Så min drømme pony står hjemme i stalden, så jeg kan ikke være mere lykkelig. Jeg har aldrig drømt om at komme op og ride vm osv.
maj 2008
Følger: 39 Følgere: 26 Heste: 6 Emner: 69 Svar: 1.380
Da jeg startede drømte jeg vist bare om at komme til at galoppere en dag. XD
Da jeg skulle have egen pony var jeg helt sikker på at den skulle være brun. Der fandtes ikke noget grimmere end røde ponyer!
I dag har jeg den dejligste og smukkeste røde pony. ;D
jul 2007
Følger: 18 Følgere: 18 Heste: 2 Emner: 31 Svar: 977
jun 2007
Følger: 152 Følgere: 146 Heste: 3 Emner: 1.085 Svar: 3.795
Jeg var omkring 10 år da jeg startede til ridning efter pause, og der ønskede jeg mig en stor hest og helst en knabstrupper :)!
Nu har jeg to små fede ismuler ;D
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 238 Heste: 1 Emner: 30 Svar: 4.079
hvad drømte du om da du var lille?? :D