Hvad skal jeg gøre? Pony-hest {{forumTopicSubject}}
^ Som overskriften siger: Jeg aner simpelthen ikke hvad jeg skal gøre. Min dejlige pony gennem 4 år er blevet rigtig træt af at ride. Vi har redet MB i spring, men da vi flyttede sted, blev han rigtig træt af at ride. Han blev sur og stoppede op når jeg lagde benene til. Han plejede at elske at springe. Derfor besluttede jeg at han bare skulle bruges som kørehest. Men nu savner HELT VILDT at ride! Før var jeg aktiv konkurrence-rytter, men nu er det slut. Silver er halvblind og 18 år gammel. Jeg ved godt at det begrænser hans muligheder, men alligevel? Da vi redde ham fra slagter-bilen kan jeg ikke nænne at sælge ham! Men synes også at det er synd hvis han bare skal ud på en gård at gå. Tænkte så på om en lille pige skulle have lov at låne ham. Men da han engang var elevpony kan han ikke lide andre end mig. Men savner bare at ride. Vil rigtig gerne have en ny hest, til at ride på. Men hvad så med Silver? Hjælp mig!
okt 2008
Følger: 141 Følgere: 134 Heste: 5 Emner: 117 Svar: 333
Har du ikke mulighed for 2 ponyer?
Ellers tror jeg bare man skal vække det op i silver igen,- gøre ham glad og snakke med ham.
Mere end normalt.
feb 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Heste: 2 Emner: 586 Svar: 4.971
dec 2008
Følger: 74 Følgere: 248 Heste: 5 Emner: 852 Svar: 9.683
find en part til din pony, hvor du selv kan bruge den til skovtur et par gange om ugen og find dig en anden hest .. Går det ikke, du finder en PART på en HEST.
dec 2007
Følger: 45 Følgere: 42 Heste: 3 Emner: 8 Svar: 19
dec 2007
Følger: 45 Følgere: 42 Heste: 3 Emner: 8 Svar: 19
Hvad skal jeg gøre? Pony-hest