{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  spat
  • #1   12. mar 2010 det er ikke noget der præger hende men når hun skal rides meget og på hårdt underlag hvad er så bedst boots eller sko på alle fire?

• #2   12. mar 2010 det kunne jo godt være at der var en herinde der lige vidste noget om det.

• #3   12. mar 2010 min har spat i det en bagebn, og han har sko på:) men ved ikke om det er nødvendigt!! smiley

• #4   12. mar 2010 Min hest har spat i begge bagben, og han går bare med normale sko. smiley
    Men tror også hellere du må snakke med din smed for at være helt sikker.

• #5   12. mar 2010 Min hest havde spat i svær grad i begge bagben og gik med ringsko på bagbenene med kiler og sål. Men til sidst måtte hun aflives.

• #6   12. mar 2010 Men hvorfor skal hun rides meget og på hårdt underlag når hun har den smertefulde lidelse ? min hest kunne da slet ikke holde til at blive redet på. Jeg går ud fra at du har fået røngtenfotograferet din hest, og behnaldet din med smertestillende, eller indspørjtninger i leddene ?? Går også ud fra at din dyrlæge har rådet dig til hvad du skal gøre ??

• #7   12. mar 2010 Jeg fik at vide, at hvis min hest begyndte at vise tegn på halthed, skulle jeg få sat ringsko på bagbenene..

Men hvis den skal rides på hårdt underlag, så for gudsskyld ikke sko på.. Boots har jeg aldrig været fan af..

• #8   12. mar 2010
    Haffra - vi har en hest i stalden med spat i begge bagben. Den går stadigt højt dressur, og kører fortsat stærkt på. Dyrlægen har sagt god for at den sagtens kan bruges på konkurrence niveau.

Derudover har vi en springhest, med spat i begge bagben.. den vinder M - klasser.
    - og den ville da bestemt ikke hoppe, hvis den havde ondt.

• #9   12. mar 2010 Vores pony havde også spat - og fungerede med en ganske almindelig sko. Det vigtigste er bare, at intervallet mellem beskæring og skoning ikke bliver for langt. Ca 6 uger er optimalt. Det er ikke videnskabeligt bevist at kiler har effekt - den besked har vi fået for to førende dyrehospitaler. Man brugte det i "gamle" dage, men den reelle påstående virkning er ikke endeligt bevist.

Kommentér på:
spat

Annonce