{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af 2 skabe 500 kr.
  • Tømning af lyskasser og pudsning af vinduer. 2.500 kr.
  • nedrivning af badeværelsesbrydevæg. 1.500 kr.
  • Ordne have 500 kr.
  • Løbende toilet 1.200 kr.
  • Flyt stik kontakt fra en væg til anden 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  puster maven op? ;s
  • #1   14. mar 2010 Jeg følger lige med, da min også gør det engang imellem smiley

• #3   14. mar 2010 * Stald Zederkof * Det lidt sjovt, for det har jeg nemlig altid gjort, det som du skriver :o) Men nu har jeg så fået en ny, og kortete gjord da den anden var for lang, og nu kan jeg slet ikke spænde den når hun puster sig op, og må få kæresten til det :s

Sofie: Tak det vil jeg da prøve smiley Hmm tror jeg tager og gør lidt andre sig, hvor jeg ved opmærksomheden er lidt bedre smiley takker

• #4   15. mar 2010 Hesten gør det ikke med vilje, men det er en refleks. Så det sker helt af sig selv.

• #5   15. mar 2010 tag tiden for og spænde gjorden, min puster sig også op, men jeg plejer nu og spænde den ind til det jeg kan første gang også renser jeg måske hove eller kigger på mit udstyr, også spænder igen, men for mig er det så vigtigt og spænde et eller to huller i hver side, altså ikke kun med man spænder den i den ene siden, men begge sider, for så har man et ens spænd på begge sider.

Kommentér på:
puster maven op? ;s

Annonce