bakker/hopper når jeg slår på lårene? {{forumTopicSubject}}
Jeg gennemlevede en meget sjov episode igår aftes da jeg var i hallen alene med min unghest på 6 år.
Hun blev i lørdags flyttet hjemmefra og over på rideskolen, jeg har redet hende både søn, man og tirs og ville så give hende fri igår. Jeg tog hende derfor med ind i hallen, tog grime og dækken af hende og løb hende gå rundt og tulle. Hun var meget sådan fjollet og jeg kunne sådan virkelig springe rundt om hende og hun bukkede, slog med forbenene og hovedet og var ja, bare rigtig fjollet xb
Hun blev så endnu mere vild da jeg begyndte sådan at trampe i jorden, klappe i hænderne og på lårene :D. Dog skete det at hun, da jeg begyndte at klappe på lårene at hun bakkede/ små stejlede tilbage?
jeg tænkte at det måtte være fordi jeg stod mere eller mindre foran hende når jeg gjorde det, MEN da jeg var nede i den modsatte ende af hallen og bare klappede for at få hende til at løbe lidt i stedet for at stå stille (hun stod i den anden ende), bakkede hun også, til trods for at hun stod på røven til mig xb
- jeg undrede mig lidt og begyndte at prøve hende lidt af, ved at klappe sådan lige gyldigt hvor jeg var placeret i forhold til hende og 90% af gangene bakkede hun .
Nogen der har oplevet sådan noget før?
- det skal lige pointeres at hun aldrig er blevet trænet fra jorden før, eller sådan, da hun bare har gået på en fold med andre plage hele hendes liv og først rigtig er kommet igang sidste år ved denne tid xb
apr 2008
Følger: 589 Følgere: 707 Heste: 2 Emner: 315 Svar: 2.955
bakker/hopper når jeg slår på lårene?