{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.156 visninger | Oprettet:

Fremtiden for Dansk Ridesport (Humor) {{forumTopicSubject}}

Jeg sad og læste en hed debat på Heste-Nettet omkring Epona.TV's kritiske artikel omkring Andreas Helgstrands clinic på Polka Hit - Og selvfølgelig kom der både "anatomisk korrekte" og "lowdeepround" ryttere på banen.

Men jeg var næsten grædefærdig af grin, da jeg læste følgende kommentar skrevet af David.

<b>"Jeg er snart bange for at fremtiden i dansk ridesport (hvis man kan kalde det for sport) er en islænder traver-blanding uden sko (men måske med jesussandaler) der bliver trænet ved at man iført jofahjelm og sikkerhedsvest står på jorden og svinger en biodynamisk gullerod.

stævner vil ifremtiden blive afgjort ved lodtrækning så man ikke risikerer de stakkels heste føler sig pressede.
Men hvis jeg er heldige kan det være at nogen af os kan få lov til at lave en rideklub ude på frilandsmusset hvor man kan se hvordan ridning så ud i "gamle dage""</b>

For hvor er det bare grotesk, og jeg blev alligevel både lidt stødt men også oplyst af lige præcis det indlæg. For især med tonen herinde (omkring korrekt ridning/bid/bidløs) ville det sguda ende sådan med dansk ridesport, hvis det stod til nogle folk herinde!

Alligevel kunne jeg ikke undgå at grine, for sikken en kritisk, men alligevel virkelig sarkastisk og fed kommentar.

Jeg vil lige hurtigt skrive, at jeg har et ben i hver lejr. Så jeg er den dobbeltmoralske, der både læser, lærer og rynker bryn fra sidelinjen: Og denne gang griner jeg også!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fremtiden for Dansk Ridesport (Humor)
Kommentér på:
Fremtiden for Dansk Ridesport (Humor)

Annonce