2. maj 2006 Følger: 105 Følgere: 95 Heste: 15 Emner: 87 Svar: 132
at arbjede hjemme med unge {{forumTopicSubject}}
LANG
Hej alle
Ja for 2år siden kom jeg igen til skade med min ryg som nu har gjort at jeg ikke kan passe et normalt arbejde, men så har jeg gået og tænkt lidt.
Jeg har altid godt kunne tænke mig at arbejde med mennesker, (ville uddanne mig til socialrådgiver, men er for hårdt for min ryg) men så har jeg tænkt og tænkt hvordan jeg kan sammensætte noget smart i stedet for at være i komunens hænder og jeg er kommet frem til:
At arbejde hjemme på gården og lave det til mit levemål, lave nogle tilbud til kommunerne at belastede børn/unge/familier kan være hos mig i stedet for på gaderne, dem som er skole trætte, dem som har brug for et puste rum hjemme fra ku være hos mig, lære at bruge sig selv, være sammen med hestene og have mig at støtte sig til. være med til at handle, at lave fodreplaner, at være aktive fx svømning altså aktivere dem og samtidig mig selv.
Jeg havde en henvendelse fra en skolevejlder som havde 2unge på skolen som absolut ikke gad være der og han spurgte om det var muligt at de kunne være hos mig 3gange i ugen fra 8-14 sådan en normal skole dag. og det var det som gav mig ideen
Tror i eller har i erfaringer med noget ligende, og er der hold i det? og i så fald hvordan kommer jeg igang?
jul 2006
Følger: 42 Følgere: 38 Heste: 1 Emner: 590 Svar: 5.098
apr 2005
Følger: 31 Følgere: 27 Heste: 4 Emner: 95 Svar: 394
Jeg håber du får noget ud af ideen. For der er mangel på folk som dig.
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 95 Heste: 15 Emner: 87 Svar: 132
jeg ville også godt kunne tage kursuser men en uddannelse kan min ryg ikke klare mener lægen fordi jeg ville forstyre for kan kun side ½time af gangen
mar 2008
Følger: 37 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 5 Svar: 208
maj 2005
Følger: 114 Følgere: 111 Heste: 3 Emner: 103 Svar: 3.692
Jeg ved at bla, Glenn, har nogle unge ude hos ham, hvor de rider og passer hestene derude.. jeg ved så ikke om de bor hos ham.. men det er da det værd at undersøge..
at arbjede hjemme med unge