{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
863 visninger | Oprettet:

Hingstede Vallak 14år? :'( {{forumTopicSubject}}

Min Vallak på 14 år er begyndt at opføre sig som hingst, og jeg er sku blevet lidt bange for ham :'/



Han har haft gået med hoppe før på folde og selv når de var i brunst vente han røven til og var ligeglad med dem.

Sådannen har det været i snart 8-9 mdr hvor vi står nu. og han har tidligere gået med hopper uden problemer..



Den sidste uge er han bleve en helt anderledes hest, kan ikke genkende det stille og roligt rideskole hest jeg købte for 4 år siden

Han er overbeskyttede ovre for hopperne på folden, hvis der kommer heste på foldene ved siden af.

*Jeg kan ikke trække ham væk fra hopperne mere uden han vrinsker hele tiden, tripper, galopper på steder og vil hjem.(han plejer at være cool med at være alene).

*Jeg var ude og ride den anden dag på skridt tur, han prøvede at smide mig af 3 gange med ar bukke og stejle. ALDRIG gjort før, blev så bange..

*Han vil ikke rigtigt spise sin mad, nipper lidt til det.. høet vrader han rundt i boksen,

*Er begyndt at blive lidt af en "boksvandre" når han er inde, hvis hopperne er på fold gå han amok i boksen, og er de inde falder han ned i 10 min. og begynder så og gå rundt og viser meget stres tegn, (han står i hjørne boks med sin kæreste som nabo)..


Snakkede med dyrlægerne og vi blev enig om at prøv måske at seom det hjlap han ikke stod med hopperne på fold, det hjalp igår Onsdag, idag
*Torsdag blev jeg ringet op om at han havde sprungt hegnet ind til dem smiley

*Skal os siges at når han står inde i boksen og de andre er inde, vil han heller ikke spise, han sparker ud i det blå, og skraber og sparker med forben i boksen smiley

Han er 14årig vallak og jeg ved han har været vallak i 7 år. før var han i holland så ved ikke hvornår han blev kastredert

Jeg ved godt der er forår i luften, men han har aldrig gjort dette før,og hopperne viser ikke tegn på brunst..

Nolge der kender til problemet ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hingstede Vallak 14år? :'(
Kommentér på:
Hingstede Vallak 14år? :'(

Annonce