Min hest har spist flydende sæbe rent! {{forumTopicSubject}}
Jeg er lge kommet hjem efter en tur ude ved Mistery..
jeg valgte at vaske hende over hele kroppen i dag, da det ligner hun har fået noget svamp over kroppen.. Så hun blev vasket med klorhexidinshampoo.
Nå, men det var ellers noget af en sjov badetur VI fik xD
Hun stod anspændt, men meget pænt da jeg spulede hende over kroppen.. Hun stak så mulen ned i vandstrålen og drak af den og flyttede mulen, så den blev plasket helt til hehe..
Nå, men da jeg var færdig med at vaske kroppen, ville jeg så bruge en normal shampoo til halen.
Jeg tog noget sæbe og satte bøtten fra mig, så vaskede jeg ellers løs. Da jeg var færdig gik jeg lige for at hente en børste, da jeg kom tilbage havde tøsen væltet shampoobøtten, så der lå en dejlig STOR klat ren shampoo på gulvet..
Nå, men væk med bøtten og så børste løs.. så kigger jeg hen på krikken, og hvad har hun gang i??
Hun er da ved at dybe mulen og tværer den rundt i den kæmpe klat shampoo på gulvet og spise det!!!!
Så jeg måtte jo frem med slangen og stå og spule hendes mulle ren for al den sæbe hun havde tværet ind over det hele... suk xD
bagefter lavede jeg en spand sæbevand til at vaske hovene med.. Jeg var så ikke lige så kvik, så jeg fik åbenbart sat spanden så tæt på, at hun kunne nå den.. og hvad gjorde hun så??
ja, hun begyndte da at drikke af vandet???!!
underlig hest altså..
Håber da ikke hun får alt for ondt i maven xD
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.937
Dyr er lidt underlige, katte drikker jo også gerne ulækkert grumset vand med diverse lumre ting i -.-'
jun 2009
Følger: 10 Følgere: 8 Heste: 2 Emner: 31 Svar: 261
jun 2009
Følger: 10 Følgere: 8 Heste: 2 Emner: 31 Svar: 261
dec 2006
Følger: 72 Følgere: 82 Heste: 4 Emner: 526 Svar: 5.248
hun synes desuden også bare at det var skide sjovt at jeg stod og ramte hendes mule med vandstrålen..?
dec 2006
apr 2008
Følger: 71 Følgere: 71 Heste: 3 Emner: 154 Svar: 1.946
maj 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Heste: 1 Emner: 118 Svar: 1.042
dec 2006
ja hun er meget speciel.. jeg vil ikke kalde det nervøs som sådan, men hun er meget speciel og ikke altid til at regne ud.. Hun er meget kold overfor rigtig mange ting, men så er der fx sådan noget som at gå med rytter, som hun synes er farligt de første 10 min selvom hun har været redet i et ½ år nu..
og man kan ikke sadle hende på i boksen uden at hun bliver meget nervøs.. bare nogle eksempler..
men ja jeg var også overrasket over at hun ligefrem selv rakte mulen hen i strålen og stod og fjollede med det, selvom hun stod helt anspændt (vaskepladsen synes hun ser underlig ud)..
maj 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Heste: 1 Emner: 118 Svar: 1.042
Min hest har spist flydende sæbe rent!