{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.712 visninger | Oprettet:

Min hest har spist flydende sæbe rent! {{forumTopicSubject}}

Jeg er lge kommet hjem efter en tur ude ved Mistery..

jeg valgte at vaske hende over hele kroppen i dag, da det ligner hun har fået noget svamp over kroppen.. Så hun blev vasket med klorhexidinshampoo.

Nå, men det var ellers noget af en sjov badetur VI fik xD

Hun stod anspændt, men meget pænt da jeg spulede hende over kroppen.. Hun stak så mulen ned i vandstrålen og drak af den og flyttede mulen, så den blev plasket helt til hehe..

Nå, men da jeg var færdig med at vaske kroppen, ville jeg så bruge en normal shampoo til halen.

Jeg tog noget sæbe og satte bøtten fra mig, så vaskede jeg ellers løs. Da jeg var færdig gik jeg lige for at hente en børste, da jeg kom tilbage havde tøsen væltet shampoobøtten, så der lå en dejlig STOR klat ren shampoo på gulvet..

Nå, men væk med bøtten og så børste løs.. så kigger jeg hen på krikken, og hvad har hun gang i??
Hun er da ved at dybe mulen og tværer den rundt i den kæmpe klat shampoo på gulvet og spise det!!!!

Så jeg måtte jo frem med slangen og stå og spule hendes mulle ren for al den sæbe hun havde tværet ind over det hele... suk xD

bagefter lavede jeg en spand sæbevand til at vaske hovene med.. Jeg var så ikke lige så kvik, så jeg fik åbenbart sat spanden så tæt på, at hun kunne nå den.. og hvad gjorde hun så??
ja, hun begyndte da at drikke af vandet???!!

underlig hest altså..

Håber da ikke hun får alt for ondt i maven xD

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hanging of posters in cement wall 750 kr.
  • afmontering af vand og tilførsel af vand 1.000 kr.
  • Sætte makeup spejl op over makeup bordet (stort spejl) 500 kr.
  • Tilskæring af hegn 1.500 kr.
  • Looking for Authorised Electrician Copenhagen area 2.450 kr.
  • Grave huller til stolper 3.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min hest har spist flydende sæbe rent!
Kommentér på:
Min hest har spist flydende sæbe rent!

Annonce