{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
624 visninger | Oprettet:

Hvorfor hoster hun ? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen smiley

Jeg håber i kan hjælpe mig lidt, min fjordhoppe har hostet lidt en gang imellem, men kun en gang imellem, og altid når vi har skridtet i godt 20 min, så når vi traver frem ca 10-20m begynder hun at hoste 1-3 gange, hvorefter hun pruster og så er der ikke mere resten af turen, dette er kun en gang imellem, ellers er der ikke noget. Hun bliver redet ca 5-6 dage om ugen og er på døgnfold. Hun har aldrig hostet på fold eller lign. kun lige på det tidspunkt som beskrevet, når jeg er ude og ride. Det er sket nu ca 5 gange med meget mellemrum.

Hvad kan der være galt?
Nogle med et lign. problem?

Vi ringer til dyrlægen i morgen.

Tusind tak på forhånd:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor hoster hun ?
  • #2   25. apr 2010 Min gør det samme. Snakkede med en dyrlæge om det, der sagde, at hvis der ikke kommer slim op, så er det nok bare noget støv den skal ha ud.

• #4   25. apr 2010 Jeg rider kun turridning eller på græsmark, så der er jo ikke rigtig støv;) Men hun har bare aldrig gjort det før, så man bliver jo lidt bekymret.

• #5   25. apr 2010 Jeg havde en der gjorde det samme.. der kom heller ikke slim op eller noget.. men da jeg fik en ny dyrelæge som tog det alvorligt og mente vi burde tjekke så viste det sig at dens luftveje var fyldt med slim smiley det tog flere måneder og mange penge at få væk og dens lunger var blevet ekstremt følsomme bagefter fordi den havde gået med det længe.. så jeg ville få det tjekket ordentligt..

• #6   25. apr 2010 min har hostet engang imellem siden vinter. Dyrlægen var ude at lytte på lungerne, men kunne ikke finde noget.

Så købte jeg secreta pro, fordi hun til sidst var ved at "hoste lungerne op".

Der gik lige en uge, hvor jeg var ved at miste tålmodigheden, og så holdt hun op med at hoste !! Så det er imponerende, hun har altså hostet ½ år, og har ikke haft snot e.l. Og ingen andre ændringer .

Kommentér på:
Hvorfor hoster hun ?

Annonce