589 visninger
|
Oprettet:
Låne hest/pony.. {{forumTopicSubject}}
Går og venter på at dem jeg rider hos får bygget en ekstra boks for har fået lov til at låne en hest eller pony..
Har kigget lidt på nettet, men det er jo MEGET begrænset hvor mange heste/ponyer det lånes ud..
Nogen der har erfaringer med at låne en hest eller pony til hyggebrug?
aug 2004
Følger: 69 Følgere: 66 Heste: 3 Emner: 239 Svar: 2.754
dec 2004
Følger: 31 Følgere: 28 Heste: 2 Emner: 76 Svar: 553
Det er rigtigt Louise siger, man går hurtigt hen og bliver knyttet og glad for dyret og så får man ejerfornemmelser .... så vær indstillet på at den skal væk fra starten, ellers kommer det til at gøre ondt når den skal væk igen.
jan 2005
Følger: 70 Følgere: 65 Heste: 4 Emner: 10 Svar: 235
Hvis du finder en ordentlig en at låne hest/pony af synes jeg at det er en rigtig god ide.. men det er altså rart at have en aftale om hvor længe man har hestenfra starten af..
jan 2006
Følger: 47 Følgere: 51 Heste: 2 Emner: 93 Svar: 2.737
Har haft lånt min gamle hest ud til en veninde, da jeg ikke havde tid til ham i en periode. Har også selv haft lånt ham, da hende jeg solgte ham til, ikke kan tid eller overskud til ham. Det var ikke svært, selvom jeg havde ham fra han var 2 til han var 6 og så lånte ham i halvandet år da han var 9-10 år. Vidste jo at han ikke var min da jeg lånte ham...
Har også haft lånt en lille hest til selskab og man ved jo at den ikke er ens egen, så jeg synes ikke det var svært at styre følelserne...
Låne hest/pony..