{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  TYVERI af sadler/hovedtøj i NJ !
  • #1   24. feb 2006 den tur var der for et par år siden i himmerland...

• #2   24. feb 2006 Håber ikke det kommer over til os... for kan ikke have min sadler i mit skab... Godt at jeg skal have nyt skab snart... Men tror ikke der er nogen der kommer på voreds lille gård... vi har kun 4 heste....

• #3   24. feb 2006 ihaa.. det er da det man går og frygter for.! som nu sker! =(

• #4   24. feb 2006 Utroligt at nogle tosser ikke kan kende forskel på dit og mit. Det er hamrende egoistisk !!

• #5   24. feb 2006 På min rideskole er vi et sadelrum der kan låses og vi får tit afvide at vi skal låse døren HVER gang vi har brugt noget derinde. Jeg låser dog ikke altid hvis der er nogen oppe i stalden men hvis der er få deromme eller jeg går hjem og jeg ser døren ikke er låst så låser jeg da inden jeg går.

• #6   24. feb 2006 Skal nok lige være opmærksom på det. Vores sadelrum er nemlig ikke færdig, så alle sadlerne hænger fremme i stalden. Det er ene af Kieffer, Stübben, og en enkel prestige, en wintec og en eller anden ukendt. Nåh ja, og så en albion. Så det er jo ikke billige sadler. Tror hellere vi må passe lidt på vores ting.

• #7   24. feb 2006 Godt vi har aflåst sadelrum =)

• #8   25. feb 2006 Det hjælper desværre ikke altid at det er aflåst. Dem i Brovst havde skam en hængelås på og den blev brudt op.

Vores saddelrum ligger 30 meter væk fra rideskolebestyrerens hjem og hovedindgang. Selve Ridecenteret ligger sådan, at man ikke ubemærket kan køre ind med en bil, så tyvene gik op ad grusvejen og gik tilbage igen, derfor så kunne de også kune have 2 sadler og 3 hovedtøj med....

Og ja, det er sindsygt træls, især når forskringen ikke vil dække eller man ikke har kvitteringer på sine ting mere...
    Håber dog at I andre er opmærksomme på det og holde øje med mistænkelige personer der snuser rundt på Jeres ridecentre og rideskoler..

• #9   26. feb 2006 Hende der købte min gamle, står og skal sælge den igen. Nu er både sadel og hovedtøj blevet stjålet. Lidt træls når man står og skal sælge det med hesten :-S

Kommentér på:
TYVERI af sadler/hovedtøj i NJ !

Annonce