{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.019 visninger | Oprettet:

Vedr, foder ved træning {{forumTopicSubject}}

Hejsa. alle.

Nogen der har gode erfaringer med tilskuds produkter til konkurrence hest, der måske lige kunne hjælpe med lidt mere energi og noget der hjælper lidt på muskel udholdelse så ikke musklerne syrer så hurtigt til og bliver ømme.

det er voksen hest, der for tjørnehøj mølles kraft, havre og lucerne.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vedr, foder ved træning
  • #1   7. maj 2010 Jeg er enig med Tina C.

Krafft er et super godt foder. Det er ikke så fancy og velduftende (efter menneskets smag), som andre tilskudsprodukter, men det indeholder ALT hvad hestene behøver, og tilmed kan de lide det.

Vi har en 5 års DV som simpelthen blev syg og måtte på dyrehospitalet med slem diarre/kolik - den fik hel havre og tjørnehøjs mølle kraft, lucerne og hø. Tilmed havde den i al den tid, den fik ovenstående foder døjet med eksem, kløe og træthed under ridning.

Vi fik en foderplan fra dyrehospitalet med Krafft 125, lucerne og hø. Vores søde hest har haft den fineste mave, en dejlig energi og en fin pels siden skiftet. Den fungerer simpelthen perfekt på dette.

Tjørnehøj mølles Kraft har været et dårligt/dyrt bekendtskab for os smiley

• #4   7. maj 2010 For at undgå noget syren til, skal du give lidt korn/stivelse efter træning. Mener det er op til en time efter, ellers har det ikke den virkning.

Læst i brogårdens foderbog. smiley

• #5   8. maj 2010 Af ren tilskud vil jeg forslå Myoplast eller Myo+. Super produkter der virker.

Skal jeg komme med et tilskudsfoder, så må det være CornMusli fra Marstall. Det er et super foder, det bedste på marked til heste der laver noget, i mine øjne. Jeg har set så mange velfungerende heste på det foder. Der er bla. tilsat ekstra E-vitaminer til at "hjæler" musklerne.

Ellers er der ren E-vitaminer, men sørg for at det er naturlige, så optager de det bedst. Men jeg vil fortrække den lidt dyre, men bedre løsning Myoplast/Myo+ i perioder der er brug for det, og så et godt grundfoder.

Det kan godt være nogen fodermærker er dyre end andre, men der er gerne en stor sammenhæng mellem pris og kvalitet, samt at man tit skal bruge mindre mængder.

Annette

Kommentér på:
Vedr, foder ved træning

Annonce