{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.736 visninger | Oprettet:

Disse smede, Alle registrede erfaring? {{forumTopicSubject}}

Hvad er jeres erfaringer med disse smede?

Kører de i Århus (viby j)?

Hvad er deres pris for beskæring?

Hvad er deres pris for 2 sko?

Hvad er deres pris for 4 sko?

Skriv gerne om prisen er med moms eller om det er i kontanter.

Anbefal gerne andre smede.

Bruger Pt. selv Jack Ray.

Pascal Chr. Nerich

Erik Grove

Kaj Gregersen

Mads Borg

Lars Brunn Larsen

Poul Erik gade

/> Horsens beslagsmedie/Åge M. Jespersen

Flemming Degn

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Disse smede, Alle registrede erfaring?
  • #1   8. maj 2010 Hej,
    Jeg har selv brugt Flemming Degn til min DV vallak.
    Han lavede den ene hov bred og den anden høj, hvilket resulterede i at han blev 3 cm forskellig i højden på hhv. højre og venstre forben..
    Har talt med andre, og han har vist en tendens til at gøre det ved alle heste.. Desværre.. Han er relativ billig, men hans arbejde er meget dårligt..

• #2   8. maj 2010 - Anne Emilie Hansted & Pascal smiley <: Tusind tak! Han skal bestemt IKKE røre min hest! Kan du evt. anbefale en smed eller flere? :o)

• #3   8. maj 2010 Jeg har redet med Pascal N, i flere år på vestbirk, og han er en mand som gør arbejdet ordentligt.. Holder tiderne osv. smiley
    Han kunne være en god smed, men ellers kan du jo se om Berger's kører i dit område smiley De vandt forresten DM i beslagsmedie..

• #4   8. maj 2010 - Anne Emilie Hansted & Pascal smiley <: Tusind tak for svar. Kender du deres priser?

• #5   8. maj 2010 der er også en der hedder kim han er super dygtig og billig samtidig han har lavet et rigtig fint stykke arbejde på min pony der ellers er lidt besværlig at sko

• #6   9. maj 2010 Uhh, mener det er 1100 for 4 sko, .. Men er ikke sikker.. smiley

• #7   9. maj 2010 Ellers er der også Striib smedende fra fyn. De kører også i Århus, eller det plejer de :0)

De er dygtige :0)

• #8   9. maj 2010 Kaj Gregersen er stoppet som smed, der er en anden der har overtaget for ham.
    Men kan ikke huske navnet, tror det hedder Kaj Gregersens efterfølger.

• #9   9. maj 2010 Kaj Gregersens efterfølger hedder Svend smiley

• #10   9. maj 2010 Jeg vil ikk anbefale Pascal

Han var ude på min efterskole i sin tid, hvor han skulle sko min venindes hest (der er sky og nervøst anlagt). Da Rita blev bange gav han hende et Ordenligt slag på hoften (måske planlagt det skulle være på låret, men han ramte altså hoften!). "Så kan den lære det! Se nu står den stille, den skulle bare vide hvem der bestemmer!"
    - Stakkels stakkels Rita, hun var stiv af skræk og turde ikk bevæge sig en millimeter pga. af det!!

Han har også lagt an på flere af den nærliggende rideskoles piger, når han har skoet deres heste og ponyer.

Poul Erik Gade, brugte jeg selv ind til jeg fik trimmer. Jeg fik som regel hans i den tid lærling ud, og han var nu meget dygtig smiley

• #11   9. maj 2010 Er der ikke noget med at udhængning ikke er tilladt?
    Det gælder vel også smede gør det ik?

• #12   9. maj 2010 Hej Alle.

Tusind tak for jeres svar allesammen!

Andre der vil komme med erfaringer???

• #14   9. maj 2010 Katja og Musse smiley .: Lyder rigtig godt. Har du priser?

• #15   9. maj 2010 Katja: Hvor længe har han været sygemeldt? Han har været blevet brugt i den stald min hest står, men han skriver ikke tilbage til nogen mere og ingen af os har kunnet få fat i ham, så nu bruger vi en anden, men ellers var han meget god og kom til tiden.

Jeg har brugt Jack en gang og jeg er meget tilfreds med ham og vil klart bruge ham igen. Kender også flere der er glade for ham.

Erik Grove har jeg kun set i stalden, men aldrig selv brugt ham eller snakket med ham. Dem der bruger ham, siger han godt kan være hård, hvis hesten ikke står stille, så dem der bruger ham har alle heste der står stille, men ellers har jeg hørt han er dygtig.

• #16   10. maj 2010 Line H: tak for svar:o)

• #17   10. maj 2010 Anna E: Jeg tror du taler til mig? smiley Trådstarter spørger efter erfaringer, og jeg giver både mine gode og dårlige erfaringer omkring de to smede jeg har benyttet. Det er ikke rygter, da jeg har oplevet det selv, og føler vel jeg skal vidergive det(også det negative, da vi jo ikk lever i en lyserød verden;) ), når jeg bliver spurgt?
    Jeg ved ikke hvordan jeg ellers skal fortælle det..? smiley

Men hvis det er udhængning, så skal jeg nok slette det

• #18   23. maj 2010 Jeg kender Pascal Nerich personligt, og har ham også som smed. Jeg kan bestemt anbefale ham - han er fantastisk dygtig, og fyudfører virkelig arbejdet. Pascal kan være en smule speciel, men han er nu en meget behagelig mand.

~ SilverFlake ~ : På mange måde gør Pascal jo bare sit job, så jeg vil ikke give dig ret i at det er "uacceptabelt". Han er ikke ansat til at opdrage på din venindes hest, så når han forlanger at den står stille, så er der vel ikke meget andet at gøre - han har jo ikke hele dagen. Og, som jeg har skrevet ovenfor er han lidt speciel.

• #19   15. aug 2010 vil klart anbéfale poul erik gade, ham bruger jeg.
    har også brugt olsen, som også er rigtig dygtig, men der var tit han ikke kom.

Kommentér på:
Disse smede, Alle registrede erfaring?

Annonce