{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.875 visninger | Oprettet:

1 hestetrailer udlejning? {{forumTopicSubject}}

Hej er der nogle der ved hvor man kan leje en 1 heste trailer? Helst ikke for langt væk fra 4250 området.

Jeg skal have en hest med på roskilde dyrskue og har ikke selv trailerkort.

Den person der skulle have kørt for mig er lige sprunget fra smiley

Håber der er nogle der kan hjælpe.

mvh Jannie

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  1 hestetrailer udlejning?
  • #1   13. maj 2010 hej ved ikke om det er for langt væk fra dig af, men det er tæt på roskilde dyrskue. HAr selv haf lejet den. Den er en anelse smal, men sikkert en du selv ville kunne køre med da den er let. (uden trailerkort)

(link fjernet)

• #2   13. maj 2010 obs. mener os at han kører for andre mod betaling :o)

• #3   13. maj 2010 Gry K tak for svaret men så vidt jeg kan se er det en 2 hestes trailer?? problemet er så vidt jeg kan se i loven at jeg ikke må køre med den pga trailerens total vægt hvis så bliver for høj??

• #4   13. maj 2010 vores bil kan godt trække den da den er let. men kommer jo self. an på din bil? :o)

• #5   14. maj 2010 problemet er så vidt jeg kan læse i reglerne noget med hvad trailerens total vægt er, og den må vist ikke være højere end hvad bilens egen vægt er + de 50 kg der kan ligges til?? dvs min bil den vejer 1200 kg så jeg må vist max køre med en trailer der har en total vægt på 1250 kg selvom jeg ikke fylder den med de kg?? med mindre jeg har misforstået noget, også selvom de ikke kommer over de 3500kg??

• #6   14. maj 2010 ja men hvor meget vejer din hest? kan se du har arabere? Og hvis din bil vejer 1250 kan du da sagtens køre med den trailer? traileren vejer jo ikke særlig meget i sig selv, du behøver jo ikke fylde den til dens totalvægt hvis du forstår? :o)

• #7   14. maj 2010 Ja jeg forstår godt at den ikke kommer op på total vægten, men efter hvad jeg læste i loven er det ligemeget med hvor meget jeg fylder i den, de går efter hvad den KAN læsses til og ikke hvad den er læsset til?? Eller har jeg misforstået det der står???

For hvis det bare er hvad den vejer med min hest kan jeg køre med de fleste trailere da min 2 års nok ikke vejer mere end 300kg??

• #8   14. maj 2010 hmm.. Ja det ved jeg ikke. Prøv og ring at høre ham der lejer den ud og spørg? han er rigtig flink og hjælpsom, er næsten sikker på at han kan hjælpe dig :o)

Kommentér på:
1 hestetrailer udlejning?

Annonce