{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.001 visninger | Oprettet:

køb af barockpinto / frieser i holland {{forumTopicSubject}}

Er der nogen som har gode eller dårlige erfaringer med at købe hest i holland. Har ladet mig fortælle at det er ca. halv pris og at udvalget er meget størrere end herhjemme. Ønsker at købe en barockpinto hoppe på min. 160cm, som er tilredet (evt. tilkørt). og overvejer at tage til holland, men er bange for måske at få en med usynlige fejl og ikke have nogen garanti.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Træfældning 2.813 kr.
  • Klip af ca 20m hæk 1.000 kr.
  • 2 lamper skal tages ned nu (4 meters højde cirka) 810 kr.
  • Udskiftning af dørhåndtag på hoveddør 980 kr.
  • Montering af induktionskogeplade 500 kr.
  • Ophængning af en lampe i loft 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  køb af barockpinto / frieser i holland
  • #1   13. maj 2010 de heste jeg har hørt om som er importeret fra holland har nogle frygtelige oplevelser med i bagagen men måske er det bare uheldige heste jeg har mødt..

• #3   13. maj 2010 kender en som købte hest fra holland. den var noget af det dejligste der findes smiley tror det er meget forskelligt, der må vel være nogen tilsalg som har haft et godt live der smiley

• #4   13. maj 2010 jeg ønsker ikke at købe en hest jeg ikke har set og prøvet da temperament og kemien er alt afgørende for mig. Mit problem er at der ikke nogen til salg i dk som opfylder mine ønsker. Ville måske tage til holland på ferie og kigge.

• #5   13. maj 2010 hehe det hedder pinto friser nu.. og har dewsværre erfaring med at hollænder er lidt mere til den side med at snyde i handler, men tror da sagtens at du kan finde en god hest til en rimelig pris, men husk hvis det er for godt til at være sandt er det temmelig sikkert også

• #7   13. maj 2010 Jeg har købt hest i Holland og du får jo hesten tjekket dernede som her ? så kan ikke se problemet i det ?.

Men vil sige at du får dernede som her i landet det du betaler for!, altså en Frieser til 20.000 med gode papirer , godt redet og tilkørt !!!, det tror jeg ikke du skal regne med?.

Nu er det så en Barock/Frieser du skriver om her i dette indlæg og dem kender jeg så ikke prisen på, men vil bare sige at de gode heste i Holland er ikke billige. Hollænderne er "hestefolk" og de ved udemærket hvad de gode heste skal koste
    Men udbuddet dernede er klart større end i DK, Holland er et "stort" hesteland smiley og der findes mange gode heste.

• #8   13. maj 2010 Camilla: som jeg forstod var atlige så snart de krydsede grænsen til Danmark var det en pinto friser.. men jeg forstår ikke.. de siger den skal være 50%friser og 50% broget gen, men jeg har hørt at en "barock pinto" må være blanding af alle barocke racer. kommer pinto friser og barock pinto til at være to forskellige racer ? eller er de enige om dette ?

• #10   13. maj 2010 barok frieser, går man efter så meget frieser % som muligt, jeg har haft 3 frieser fra holland ,købte en der var ifolet og med en super flot stamtavle, hun var helt uden fejler og mangler, gav en tredigdel af hvad hun ville koste her i dk,desvære erhun gået bort, har stadig to, der er ikke noget med dem, og en pony der fra, du skal se dig for i holland som i dk, længer er den ikke

• #11   14. maj 2010 tak alle sammen. Jeg ønsker en barock frieser fordi jeg synes at det er den flotteste hest der findes. Jeg skal bruge den til familiehest og måske et enkelt føl, men ikke til høje konkurencer eller seriøs avl. Derfor er temperament viktigere end fine papirer, men da min søn er 185cm og kun 15 år, skal der være noget størrelse på den og det kan jeg ikke finde i dk.

• #12   14. maj 2010 kender nogle der har købt heste fra holland og det er tit at der ikke er stamtavle med og det kan godt være meget skidt....

Kommentér på:
køb af barockpinto / frieser i holland

Annonce