{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Freja...
  • #1   2. mar 2006 Ingen svar?

Freja har været en pony på herning rideskole..
    Nu da jeg har gået på HER i 6 år har jeg vidst alt om Freja ;P
    - De købte Freja til 14.000 - Freja gik meget dårligt dengang de kom og kiggede, og de fik hende på prøve..
    Der var aftalt 2 mdr, men HER ville være helt sikker på at hun ville købe Freja, så de gav hende 1 måned til at bestemme sig i.
    De takkede ja.! - To måneder efter fik HER en mail hvor hun skrev at hun var åh så glad for Freja, og alt var bare perfekt med hende.
    Hun havde jo søgt en stævnehest, og HER havde sagt at de/vi ikke vidste om hun lige var den perfekte til stævner.
    Men køberen havde sagt at hun var perfekt.
    HER havde aldrig klippet hende.
    - Pludselig klipper de freja (Ja nu er det nok et halvt år siden) finder de ud af at hun er gammel trav hest, og man åbenbart IKKE kan ride på en trav hest ;S
    Så lige pludselig siger hun at hun ikke kan styres og hun vil ikke ride på hende ;S

Personligt syntes jeg selv det er meget underligt - Hun har altså haft hende i lang lang tid nu!
    - Hun har redet på hende i 6 mdr nu.
    Hun ahr haft hende på prøve i en måned, og takket ja. Hun føler nu efter 6 mdr. at hun kan slette kontrakten..

• #2   2. mar 2006 Jah sys også det lød lidt mærkeligt hun sagde man ikke kunne ride en trav hest ? øh vi startede da stævner på vores ´trav hest det gik da fint smiley

• #3   2. mar 2006 Pengene tilbage, det ville jeg selv´have bedt om.
    HVis hun først har barberet den nu kunne hun jo ikke have opdaget det før.

• #4   2. mar 2006 Det er da absurt, at hun vil aflevere den tilbage?
    Hesten er da ikke en helt anden, bare fordi den har et frysemærke på halsen? Hun har prøvet den, og købt den som beset - sådan er det.

• #5   2. mar 2006 Selma - Præsist! Bare fordi den har et fryse mærke ændre den ikke personlighed!! ;D Kloge ord.

karen og Anna - Tjah, jeg har da også startet springstævne på en travhest, og vi fik da placering og det hele ;O

• #6   3. mar 2006 Jeg synes nu også det lyder lidt sært, især nu hvor det kommer frem at hun har haft den på prøve, for inde på heste nettet påstod hun nemlig at hun kun red den en gang og aldrig har kunnet styre den.
    Men så vidt jeg ved kan man kun sende en hest tilbage grundet skjulte fejl, og dens race er altså ikke en skjult fejl, havde hun fået den dyrelæge tjekket var det jo nok blevet opdaget.

• #7   4. mar 2006 Præsis.,

Kommentér på:
Freja...

Annonce