{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
275 visninger | Oprettet:

Nye "kunstner" {{forumTopicSubject}}

Tja jeg har her på en ugens tid lært Magic to ting..
At skrabe "vinke" på kommando og neje..

Når jeg sider skrabe til ham og det er lige gyldigt om jeg sidder på ham eller om jeg står ved siden af så skarber han til jeg sider stop. Det skal lige side at jeg kun træner det ude i fri, ikke i stald.. vil ikke have at han måske kommer til at køre det indenfor hvis nu han vænner sig til den atmosfære..

Og så har jeg lært ham at neje på kommando, det eneste jeg skal gøre at han røre ham mellem forbenene og han nejer.. nu skal det bare fin pudses.. Og neje gør jeg kun på meget blød bund, vil have at den gør bare det mindste ondt så han får en dårlig oplevelse..

Det er bare så hyggeligt at "træne" med ham, han nyder det og har ørerne meget fremme og nogle gange er han lidt legesyg..

Det må vel også være lidt motiverende? og i sær det med at neje er vel også en lidt tillidsfuld øvelse? Han er jo engang blevet mishandlet...

Synes bare jeg ville dele;)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nye "kunstner"
  • #1   4. mar 2006 Ej hvor flot .

Hvordan har du lært ham at neje .?

• #2   4. mar 2006 Ja, hvordan har du lært ham at neje ?

• #3   4. mar 2006 øhmm..

Først gav jeg ham godbider mellem benene.. så trak jeg min hånd længere tilbage mod bagbenene.. så han skulle strække sig efter den.. og så tog jeg fat i det ene forben og trak det med tilbage.. og tilsidst forstod han at han skulle lægge sig den på den ene ben og tage godbiden... så når han havde lært det helt skulle jeg bare sige neje og han lagde sig ned på det ene ben og og stod tilbage på tre ben.. håber i forstår.. jeg rører ham stadig væk mellem forbenene.. bare så han forstår ordet lidt bedre..

men regner med at jeg bare til sidst kan sige ordet og han kan neje på det.. men det tager nok lidt tid..

Kommentér på:
Nye "kunstner"

Annonce