Jeres dag ?! {{forumTopicSubject}}
Øv øv øv !! Troede lige at det skulle blive en rigtig hyggelig dag, hvor jeg skulle træne til det næste stævne, hvis altså banen ikke var frosset til. Træls! Der gik den første plan i vasken ! Nå, men så skulle jeg ud og skridte en lang tur, men far og Casina, og en der hedder Mette. Men jeg nåede ikke at komme ret langt, før jeg blev nød til at vende om, og ride hjemad over en sået mark
Hun var simpelthen, så ømfodet det bette pus, til Filippa. Da jeg kom hjem og hoppede af, ville hun næsten ikke støtte på sit højre bagben. Så Line sagde at jeg skulle vaske og rense hendes hove godt, og give hende et fodbad. Så det gjorde jeg.
Lige da hun mærkede vandet, stod hun bare helt stille og der belv hun stående lidt, med spidsen af hoven i vandet. Og så sagde hun bare "Ahhh" og så satte hun bare hele hoven i, og der stod hun.
Tror hun nød det !
Så vi nussede bare, og striglede rigtig godt !
Og så skulel Rebekka og jeg flette en pony op, som vi bagefter skulle tage billeder af, til salgsannoncen.
Hvad har i lavet idag `??
sep 2005
Følger: 52 Følgere: 50 Heste: 5 Emner: 65 Svar: 228
Ellers ikke noget særligt
nov 2004
Følger: 131 Følgere: 133 Heste: 5 Emner: 231 Svar: 4.019
-jeg var ude og ride. først skulle han lige prøve sit nyt stas fra i går a. (mham var bare mega sød..
har fået taget nye billeder, men er i det dilemma, at jeg ikke ved hvilke billeder jeg skal skifte ud.? ;P
kys din
maj 2004
Følger: 84 Følgere: 130 Heste: 3 Emner: 103 Svar: 1.379
J har faktisk haft en rigtig god dag
dec 2004
Følger: 31 Følgere: 28 Heste: 2 Emner: 76 Svar: 553
her er vejret noget crap, og det gør det jo ikk ligefrem bedre
jul 2005
Følger: 67 Følgere: 109 Heste: 12 Emner: 24 Svar: 2.552
jeg var ude med reklamer idag:( og så spændte jeg slæden efter musse og derefter frederik... s**** skægt=P
dec 2005
Følger: 46 Følgere: 43 Heste: 3 Emner: 183 Svar: 1.868
dec 2005
Følger: 76 Følgere: 71 Heste: 5 Emner: 32 Svar: 1.029
Min fuldblod har vildt dårlige hove og nu er de faktisk så ringe at hun ikke længere må gå på mark...
Men min dag har været kanon.. Min veninde og jeg har været i Herning og der brugte vi en frygtelig masse penge men vi hyggede os helt vildt...
Jeres dag ?!