{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
330 visninger | Oprettet:

Jeres dag ?! {{forumTopicSubject}}

Øv øv øv !! Troede lige at det skulle blive en rigtig hyggelig dag, hvor jeg skulle træne til det næste stævne, hvis altså banen ikke var frosset til. Træls! Der gik den første plan i vasken ! Nå, men så skulle jeg ud og skridte en lang tur, men far og Casina, og en der hedder Mette. Men jeg nåede ikke at komme ret langt, før jeg blev nød til at vende om, og ride hjemad over en sået mark smiley

Hun var simpelthen, så ømfodet det bette pus, til Filippa. Da jeg kom hjem og hoppede af, ville hun næsten ikke støtte på sit højre bagben. Så Line sagde at jeg skulle vaske og rense hendes hove godt, og give hende et fodbad. Så det gjorde jeg.
Lige da hun mærkede vandet, stod hun bare helt stille og der belv hun stående lidt, med spidsen af hoven i vandet. Og så sagde hun bare "Ahhh" og så satte hun bare hele hoven i, og der stod hun.
Tror hun nød det !

Så vi nussede bare, og striglede rigtig godt !

Og så skulel Rebekka og jeg flette en pony op, som vi bagefter skulle tage billeder af, til salgsannoncen.

Hvad har i lavet idag `??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeres dag ?!
  • #1   5. mar 2006 Jeg har været ude og longere min DV'er, og nusse med mine små baby'er. ( Martin og Ketil )

Ellers ikke noget særligt

• #3   5. mar 2006 det var da ikke så godt søde.. smiley

-jeg var ude og ride. først skulle han lige prøve sit nyt stas fra i går a. (mham var bare mega sød.. smiley så skulle har longeres lidt, hvor han også var rigtig sød..<3 da han havde løbet lidt rundt der, sprang jeg på rykken a ham. der var han også bare en engel (næsten som altid.) <3<3 ;P og nu sidder jeg så her.. heeh..

har fået taget nye billeder, men er i det dilemma, at jeg ikke ved hvilke billeder jeg skal skifte ud.? ;P

kys din

• #6   5. mar 2006 Det var da lidt trælst Snil ? smiley

J har faktisk haft en rigtig god dag smiley Var t hingstekåring ! Fik set nogle gode dressur klasser , og fik købt nogle gode hesteting ;D Så j r glad !

• #7   5. mar 2006 Var ude å se håndbold , for at møde en fyr , men der ved jeg ikke li hvad der skete ? - så nu sidder jeg tilbage og er forvirret og ked af det :'/ ellers har jeg brugt tiden på at tænke og vær ked af det :'/
    her er vejret noget crap, og det gør det jo ikk ligefrem bedre smiley

• #8   5. mar 2006 surt hva?

jeg var ude med reklamer idag:( og så spændte jeg slæden efter musse og derefter frederik... s**** skægt=P

• #9   5. mar 2006 jeg har prøvet og prøvet udstyr (fra hinste koring)

• #10   5. mar 2006 Det lyder da slet ikke rart... Kender det der med ømme hove alt for godt...
    Min fuldblod har vildt dårlige hove og nu er de faktisk så ringe at hun ikke længere må gå på mark...

Men min dag har været kanon.. Min veninde og jeg har været i Herning og der brugte vi en frygtelig masse penge men vi hyggede os helt vildt...

Kommentér på:
Jeres dag ?!

Annonce