{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
525 visninger | Oprettet:

IIh hvor er tølt svært :( {{forumTopicSubject}}

Jeg synes VIRKELIG det kan være svært at finde ud af om min vallak går tølt eller trav!

Har kun redet på han to gange og han er ny tilredet så han er ikke helt stabil i det i nu og for at gøre det hele meget bedre så er han den første islænder jeg har prøvet :->

Min træner siger at han er noget pasbundet så det er derfor jeg kan have svært ved at finde ud af om han traver eller tølter.
Men det bliver vel bedre når vi for trænet noget mere smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  IIh hvor er tølt svært :(
  • #1   24. maj 2010 Jeg købte mig en islænder i november sidste år, og jeg synes nu, at det er nemt at mærke, om hun traver eller tølter. Mit problem er, at vi af og til misforstår hinanden, så det bliver en blanding af begge dele smiley Det er altså ikke nemt, når man ikke har redet islænder før, vel! Prøv at få en til at kigge, når du rider, for det er tydeligt at se om det er tølt eller trav, når man står på jorden. Held og lykke med din ishest;-)

• #2   24. maj 2010 Ellers kan du prøve og ride på et hårdere underlag hvor du kan høre takterne - så er det også meget tydeligt.. smiley

• #3   24. maj 2010 Nina: Jeg tror også mest det er når han laver sådan noget trav-tølt-pas at jeg ikke helt kan finde ud af det (og det gør han lidt tit) for når han går ren tølt så er det jo rart smiley

Kommentér på:
IIh hvor er tølt svært :(

Annonce