{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
473 visninger | Oprettet:

spørgsmål til wintec?? {{forumTopicSubject}}

Nogen der ved om der er et sted i odense eller hvertfal på fyn hvor man kan købe wintec sadler??

Overvejer nemlig at invistere i en til min hest da jeg har læst man kan skifte knæpuder og bom.

Min hest er nemlig under udvikling så har fået anbefalet at det kunne være smart med sådan en da man kan skifte bom osv.
Jeg vil gerne ud og se på nogen stykker så hvis i kan fortælle mig nogle butikker jeg kan kigge i :o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  spørgsmål til wintec??
  • #1   27. maj 2010 Hoffmans rideudstyr i odense forhandler wintec ved jeg,og der får man en super service ude,handler selv der =),vil også selv have en wintec,når min skal rides til

• #2   27. maj 2010 ok 1000 tak, min hest er også i udvikling så vil gerne have sådan en, for har læst man kan udskifte bom osv, hun var rytter vandt da jeg fik hende men ellers kune hun ikke noget og fik at vide at mens hun så lære kan hends ryg og muskler udvikle sig og derfor kan man have brug for at ændre bom :o)

men vil lige ud og se på de forskellige, vil nemlig begynde at springe da jeg gerne vil ride jagt, så skal også finde ud af om jeg skal bruge en kompi eller spring osv :o)

• #3   27. maj 2010 jeg ville da klart købe en springsadel så,hvis jeg var dig,kombi synes jeg tit ikke er ret godt,nogen mærker har været heldige at lave en man kan bruge,men det er ikke mange,og man kan sagtens ride alt i en springsadel

• #4   27. maj 2010 nå det kan man godt?? det var nemlig det jeg var i tvivl om, om man kunne ride alm kedelig hverdags derssur i en springsadel hehe :o)

• #5   27. maj 2010 få fat i en sadelmager eller en butik der kommer ud og prøver sadler på din hest.... Hvis du køber en sadel i en butik, er det sjældent du kan prøve den på din hest, og så returnerer den.....det er jo slet ikke sikkert at wintec kan ligge på din hest.....

• #6   27. maj 2010 nej det er også derfor jeg vil finde nogen der har dem så jeg kan finde ud af om det er noget for min hest, men de fleste butikker har en prøve model eller noget så man kan prøve

• #7   27. maj 2010 okay, det er de færreste butikker her omkring Roskilde som har det... Det er stort set kun "sadelbutikker" og sadelmagere der har det heromkring

• #8   27. maj 2010 Hos Hoffmans må man godt prøve om sadlen kan passe ens hest,for det har jeg gjort da jeg købte hos dem

• #9   27. maj 2010 Søg evt på rigtig-rideudstyr.dk - der er en oversigt over alle forhandlere.

• #10   27. maj 2010 Natacha - har du været hos OptiHorse i Osted. Der kan du godt få lov at "låne" og prøve - selvfølgelig mod tilbagelevering i samme stand, det er klart.

• #11   27. maj 2010 Susi J, jeg var faktisk derude for første gang i Mandags, men de havde ikke rigtig nogle sadler, så det ud som om......

Men hvis de har det, så kan de helt klart anbefales. Hun var bare så sød og hjælpsom smiley

• #12   27. maj 2010 Natacha:
    Ja de er helt utrolig søde & hjælpsomme...dejligt, kan nemt nævne et par butikker hvor det samme IKKE er tilfælde. Er min yndlings butik.

Mht sadler, korrekt de har ikke så mange, det er en ny butik og de skal jo lige i gang. Hvis du søger noget bestemt så snak med dem, de plejer at være super flinke til at tage ting hjem - også selvom det ikke er 100% du vil købe det.
    Klart kan de jo ikke tage 10 sadler hjem... men hvis du ved ca hvad du skal have, så spørg dem.

Kommentér på:
spørgsmål til wintec??

Annonce