{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  handelsundersgelse og skrammer?
  • #1   30. maj 2010 nej, da jeg købte min første hest havde den også en masse skrammer, der skrev dyrlægen bare at den havde nogen overfladiske skrammer (:

• #2   30. maj 2010 Du siger selv det ikke er noget alvorligt - så hvis hesten kan anvendes til det køber havde påtænkt. (ridehest, løbshest, avlshest osv.) Får det jo ikke betydning herfor.
    Men der bliver udfyldt en sundhedsundersøgelsesformular, hvor alt bliver noteret, hvad enten det er af betydning eller ej. Så gamle skrammer, arvæv osv. bliver noteret.

• #3   30. maj 2010 okay. jeg ved ikke hvad han har lavet, man han har lavet hudafskrabninger på begge sider af kroppen og især venstre forben. han er selvfølgelig øm men ikke hævet eller noget. på hele er overfladiske skrammer. han skal bruges til alround brug, han er ikke tilredet eller nået endnu.

men kan det ikke nå og hele meget inden, den er bestilt til den 7 juni?

• #4   30. maj 2010 Jo det kan nok godt. Men hvis der dannes arvæv noterer de at der er arvæv. Dog udfylder de til sidst om de tror det har betydning for den påtænkte anvendelse - det har en hudafskrabning nok ikke.
    Skulle hesten fx bruges til kåringer osv. og den er fyldt med arvæv ville man nok ikke købe den, men som ridehest har det nok ikke noget at sige.

• #5   30. maj 2010 det er ikke noget der vil give ar..

Kommentér på:
handelsundersgelse og skrammer?

Annonce