{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At købe hest.
  • #1   9. jun 2010 - Min første hest købte jeg faktisk første gang jeg så hende. Hvilket selvfølgelig måske var lidt for hurtigt men det skulle bare være hende smiley
    MIn anden hest var en gammel part som jeg kendte i forvejen .. så det er lidt svært at sige, jeg tror bare man ved hvad der er det rigtige når man ser den.
    - Ja. Vi havde sparet de penge sammen som vi nu ville bruge på hest inden vi gik igang med at finde en. Til min anden hest var det dog noget der skulle gå stærkt, så der var det bare om hurtigt at få skrabet pengene sammen.
    - Jeg kiggede efter en hest der så glad og rolig ud og som både dens ejer og jeg nemt kunne håndtere. Og så kiggede vi efter om den havde pæne blanke øjne,ordenlige hove,pæn pels og at den hverken var for tynd eller meeeega tyk smiley


  • #2   9. jun 2010 Det tog mig et par måneder at finde Veneur, men da jeg fandt ham var jeg også sikker på at det skulle være ham, selvom han kun var 3, ikke tilredet og var min første hest smiley

    Jeg havde pengene da han blev købt for mine konfirmationspenge + lidt fra mine forældre smiley

    Jeg synes bare du skal følge din mavefornemmelse og finde en hest du virkelig føler du passer sammen med smiley


  • #3   9. jun 2010 - Hvor lang tid har i været om at finde den rigtige hest for jer?

    Basse var den første vi kiggede på og ham købte vi efter at have prøvet ham 2 gange smiley og vi har bestemt ikke fortrudt! smiley

    - Har i sparet alle pengene op inden i begynder at kigge?

    Vi ville ikke have købt hest hvis vi ikke havde råd!

    - Og hvad har i af andre overvejelser imens i kigger?

    hesten skal passe til mig og være til at have med at gøre smiley



  • #4   9. jun 2010 - Hmm havde kigget meget i et års tid, men ikk for desideret at finde en, for havde ikk job, men da jeg så fik job, stod min drømme hest i min fold efter ca. 1-2..

    - Jeg sparede ikk op nej, lånte alle pengene af mine forældre, og har så efterhånden betalt dem af smiley Måtte bar have anton, allerede efter jeg så hans øjne, vidste jeg at det skulle være ham smiley

    - Tja det var meningen jeg skulle kigge en masse inden jeg bestemte mig, og var meningen jeg ville have en tilreden med spring kapacilitet..
    Anton var den anden jeg kiggede på, kiggede ikk flere efter ham, havde bestemt mig efter mødet med hans øjne, han var ikk tilredet, og havde mere dressur kap. end spring kap. smiley


Kommentér på:
At købe hest.

Annonce