{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
627 visninger | Oprettet:

Sår og buler. {{forumTopicSubject}}

Har lige opdaget i dag at min dejlige hest har fået nogle sår og små nærmest buler/knopper omkring mule og selve læberne, der er kommer sår på og sårene er helt hårde og dele af dem bløder, har kigget ham inde i munden og der har han meget små kraftigt røde pletter, han virker ikke syg på nogen måde andet end han er øm.

er der nogen der har oplevet noget lig. og evt. ved noget om det inden jeg forstyrre dyrelægen i hans weekend?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sår og buler.
  • #1   13. jun 2010 Tænker lidt at det måske kan være noget allergi lign... Måske har han spist/rørt noget han ikke kan tåle.. Jeg ville helt klart holde øje med hesten i løbet af aftenen og natten - spiser han? drikker han normalt osv. Ring til dyrlægen og hør i morgen hvis det ikke er blevet bedre smiley
    Du kan evt. vaske blodet væk og se hvor slemt det lige er.. Køle det, kan måske også hjælpe smiley

• #2   13. jun 2010 Han spiser normalt, lidt langsom tror det er fordi han er øm, men ellers ganske normalt, har vasket det og kigget på det , den nemmeste måde at forklare det på er at det ser ud som om der er borret små dybe huller . Holder også øje med ham smiley sidder hos ham nu :$

• #3   13. jun 2010 Jeg ville se tiden an.. Der er ingen grund til at gøre et stort nummer ud af det. Se til ham i løbet af aftenen og se det an i morgen og evt. bare ring og spørg ved dyrlægen hvis det ikke er blevet bedre smiley

Kommentér på:
Sår og buler.

Annonce