{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
645 visninger | Oprettet:

Military i Næstved- der var en hund {{forumTopicSubject}}

Jeg var søndag ude og se military i Næstved hvilket jeg syntes var fantastisk..
lige først vil jeg sige at jeg kun syntes det var retfærdigt at noge rytter blev disket..
grunden tiil det var at ved vandgraven var der en del heste der standsede lige foran og i stedet for at vende rundt prøver de at tvinge den tl at gå over pinden(den var ikke så høj), MEN hvis man brugt mere end tre piskeslag blev man disket hvilken jeg kun syntes er retfærdigt.. hva syntes i?
noget andet er at da jeg var på vej hjem så jeg en rytter på banen med en hund efter sig.. skete der noget og kom hun flot i mål eller hvad?? jeg er bare nysgerrig

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af vægbeslag med udtræk samt tv der skal sidde derpå 350 kr.
  • Samling af skab 1.180 kr.
  • Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Military i Næstved- der var en hund
  • #1   14. jun 2010 Må indrømme jeg er ret forvirret over det du skriver

• #2   14. jun 2010 Jeg var hjælper til et C-stævne for noget tid siden, da det lige var indtrådt med den nye skærpelse af afstraffelsesreglerne - og jeg synes bare, at det er fedt. Efter de nye regler er det jo ikke tilladt at bruge pisk, sporer og tøjler til afstraffelse, så så snart folk brugte pisk eller sporer, når hesten refuserede, resulterede det i en diskvalifikation, hvilket bare var super fedt! Der var rigtig mange, der var meget negative over, at dommeren var så striks, men jeg synes bare, at det er iorden, at DRF endelig melder ud, at det ikke er iorden og at det vil de ikke se på stævnepladserne. F.eks. var det en, der i MB hest begyndte at sparke og piske, så hesten nærmest øjeblikkelig gik i panik og var ved at tage springet fra stilstand - ikke iorden og hun fik straks med klokken.. Lækkert at se.

• #3   14. jun 2010 Men der er ikke nogle af jer der var til det stævene i Næstved? Jeg mener bare ikke at der er fair for den rytter hvor en af tilskuernes hund løb efter og ville derfor gerne vide hvordan det gik rytteren..

• #4   14. jun 2010 hm... for år tilbage var jeg tilskuer til en jagt, en af deltagerne knækkede en gren af et træ til at slå sin hest med, fordi den refucerede... så blev hun smidt af som tak... hun kom sjovt nok ikke til middagen bagefter... rimelig pinligt at overvære. Lyder godt med mindre piskning... i norske travløb er det slet ikke tilladt at have pisk med. Det ville være dejligt hvis det kunne udbredes...

• #5   14. jun 2010 ifølge de nye regler må du slet ikke løfte pisken så snart hesten stopper men er der fremdrift må du gerne smiley

• #6   14. jun 2010 Hvem sidder og tæller piske slag?

• #7   15. jun 2010 Det er rigtigt at der er kommet nye regler mht. brug af pisk, desværre bliver denne ikke overholdt alle steder og det er også forskelligt fra rytter til rytter om de bliver disket pga. det.

Jeg var til et stævne hvor jeg så Camilla Enemark ride (jeg har stor respekt for hende og har selv fået undervisning af hende) men hendes hest stoppede ved et spring og den fik nok 6 klap i røven med pisken - hun fik lov til at ride videre .

Kommentér på:
Military i Næstved- der var en hund

Annonce