{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvor låner man en hest el. mave ??
  • #1   16. jun 2010 Skal den bare være kåret i dv? Eller er det af en helt bestemt blanding du søger? Kender en del med dv'er så måske de kunne være intrasseret.

• #2   16. jun 2010 det skal være dv og den skal være kåret så jeg evt kan få føl :O)

• #3   16. jun 2010 DV er ikke en race, men et avlsforbund. Så derfor mente jeg om det var ligemeget hvad den er blandet af så længe den er i DV. Eller om du kun søgte DV'ere som var oldenborg afstamning og holstener eller noget i den retning smiley

• #4   16. jun 2010 ved det godt :O)

har også rettet annoncen nu :O) ( jeg har en søge annonce)
    den skulle bare kunne optages i dv..
    men grunden til der stod dv var at det ville være nemmere...

fx. bliver føllet en hingst er det jo langt fra sikker det vil blive kåret og så skal jeg til at vælge hingst ud fra race bestemt .. så det ikke bliver blandning af racer.. ( så føllet kan kåres )og ikke de dv hingste jeg havde tænkte mig...

hvor derimod skulle føllet blive en lille hoppe ville det jo så ikke være et problem

men det er nu ikke så vigtigt jeg jeg skal jo alligevel finde en hingst der passer præcis til den hoppe det nu engang bliver og så kan jeg jo bare lede iinden for samme race

... så bare skriv hva i har :O)

og der må evt godt være med forkøbsret

• #5   16. jun 2010 okay jeg bm lige, og viser den til nogle bekendte smiley

• #6   16. jun 2010 Altså på heste nette har jeg set nogle annoncer, hvor skadet hopper udlejes som avlshest. Så prøv at kigge i udlåns annoncerne på heste-nettet smiley

Kommentér på:
hvor låner man en hest el. mave ??

Annonce