{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ørholm Ryttergård ?
  • Tina S
    Tina S Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #1   20. jun 2010 Hej Julie
    Jeg stod der for ca 1½ år tilbage og der kostede det 1800 for boksen og brug af faciliteter. Dvs du skal betale for foder, strøelse og hø/wrap ved siden af.
    Der er stor udendørs bane og lille ridehus. Men det er dejlige omgivelser og bokse og skønne mennesker der har stedet.

Venligst Tina

• #2   20. jun 2010 Tina: Og hvad er prisen ca. for strøelse og hø/wrap ?

• Tina S
    Tina S Tilmeldt:
    jan 2008

#3   20. jun 2010 Julie: Det kommer jo an på dit forbug og prisen på begge dele varierer jo også. Spåneprisen er jo for tiden ca 70kr /pakken og wrappen bliver indkøbt fælles, da jeg stod der til 2,25/kg

dvs hvis du bruger en pakke spåner om ugen og din hest får 6 kg wrap om dagen skal du af med. ca 280 kr for spåner, og ca 400 kr for wrap (jeg tror dog wrappen er dyrere i dag)

• #4   20. jun 2010 Tina S: Ok. Men står man også selv for indkøb af foder og strøelse, eller er det også noget der indkøbes fælles ?

Undskyld mine mange spørgsmål smiley

• Tina S
    Tina S Tilmeldt:
    jan 2008

#5   20. jun 2010 Du spørger bare - jeg ved jo bare ikke om det er lavet om siden jeg stod der.
    Der er fælles indkøb af strøelse og wrap men foder stod man selv for. Men nogle købte sammen ind. Stedets ejere driver en mindre rideskole og jeg er sikker på man kan købe foder af dem når de bestiller hvis man vil fodre med samme slags. De er meget søde og hjælpsomme.

• Tina S
    Tina S Tilmeldt:
    jan 2008

#6   20. jun 2010 Nu kan jeg ikke se hvor gammel du er. Men du skal være opmærksom på at man selv står for ud og indlukning samt fodring i sit staldafsnit. Dvs at man skal påregne ca 4-5 vagter ugentligt og at man derfor også skal regne med at du er i stand til at trække andres heste til og fra fold. Og både fodring og ud og indlukning sker på faste tider så man skal være rimelig fleksibel mht disse vagter. De kunne dog også "sælges" for billige penge, da jeg stod der, men det var sjældent et problem at få dem byttet til noget der passede bedre.

• #7   20. jun 2010 Tina S: Jeg er 21 år og har haft egen hest i 6 år smiley
    Holder dog pause nu, men ovrvejer lidt om jeg skal have hest igen når jeg er færdig med at læse. Det er derfor jeg spørg.

Kommentér på:
Ørholm Ryttergård ?

Annonce