{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bade med hesten, Odense
  • #1   10. jul 2010 Ved ikk om du må bade i Langesø, men vi rider da tit derned med hestene, så de får dyppet tærerne

• #2   26. jul 2010 Hej Mia

Jeg vil på det kraftigste opfordre dig til IKKE at bade med din hest i Langesø både pga de farlige blå-grønne alger som er i vandet, som kan gøre både dig og hesten dødsyge. Men også fordi at selve søen er en lystfiskersø og der er mange der betaler penge for at kunne fiske i søen.

Der findes steder i skoven hvor stavisåen løber, mange steder er der lavet overgange, netop for at jagtryttere og andre der rider i skoven kan krydse åen, der kan du evt. lade hesten køle benene. Men ikke som sådan ride i åen, der er folk som bruger meget tid og mange penge på at øge fiskebestanden i åerne omkring Langesø, så derfor ingen ridning i åer og vandløb, men altså kun i de overgange der er lavet til formålet.

God tur..

Mvh
    Charlotte

• #3   27. jul 2010 hej charlotte..
    super fedt du li ville ta dig tiden til og skrive hele den smørre smiley altid rart og få et godt svar tilbage smiley

• #4   27. jul 2010 Hej Mia

Det var så lidt..

Jeg håber ikke at du tog det som et surt opstød, for det var ikke ment på den måde. Men ser du min kæreste er ansat af søen til at tjekke kvaliteten af den og passe på fiskebestanden og han sagde at jeg skulle sige til dig at du skulle lade være med at ride i søen da I kunne blive meget syge af det.

Jeg håber du finder nogle af detdejlige steder i skoven der er, hvor det er muligt at svale hestene i vandløb og åer. Ellers må vi piger herude omkring nordfyn og odense snart lave en hyggetur for alle som har lyst til at lære Langesøskoven bedre at kende. Jeg har reddet meget i skoven som yngre og kender den rimelig godt. Men tror der er en masse dygtige ryttere herude omkring som rider der jævneligt og sikkert kender nogle endnu bedre..

Jeg håber du får kølet hesten lidt af hvis de 30 grader vender tilbage, for det er da næsten ulideligt for de stakkels dyr når det er så varmt..

Men alt i alt må du passe godt på dig selv, hvis du tager ud på skovtur med hesten..

Og selvfølgelig have en rigtig dejlig tur..

Mvh
    Charlotte

Kommentér på:
bade med hesten, Odense

Annonce