{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
585 visninger | Oprettet:

Viborg rideklub? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen, jeg håber der er nogen derude der lige kan hjælpe mig lidt smiley

Jeg har haft hest på GDR i Bjerringbro et par år, men var desværre nødt til at sælge hende sidste sommer, da jeg skulle flytte hjemmefra og begynde på et nyt studie.
Men jeg savner det meget og nu da jeg ikke lige pt har økonomi til at have egen hest, vil jeg meget gerne høre hvad de har af muligheder at tilbyde til sådan en som mig? smiley
Som tidligere nævnt har jeg haft egen hest i 2 år og inden det red jeg på elevhest i 2 år. Jeg startede først med at ride som 15 årig, men jeg synes selv jeg nåede at komme rimeligt godt efter det, selvom det jo nok er blevet lidt rustent efter et års pause. Jeg var dressurrytter på konkurrenceplan og kan godt lide at blive udfordret. Derfor kunne jeg også godt tænke mig at komme til at starte på ca samme niveau igen. Nu ved jeg slet ikke hvilket niveau deres elevheste ligger på, eller hvordan deres undervisning fungerer, men har de noget der kunne passe til mig? Og er det til at få plads på et hold?

Håber der er nogen derude der kan gøre mig lidt klogere smiley

Mvh Rikke


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Viborg rideklub?
Kommentér på:
Viborg rideklub?

Annonce