{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
698 visninger | Oprettet:

Når fremmede fodre? {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg har vervejet at lave et fin skilt til min mark hvor mine små heste går.
På skiltet skulle der være en kort intro af hestene og nummeret til mig.
Tænker at dem som har lyst til at fodre (give dem en gulerød i ny og næ) kan ringe og aftale det med mig først.

Mit spørgsmål her går på om nogen af jer oplever at det er et problem at folk giver heste på markerne lidt forskelligt.
Jeg tænker selv at alle vel godt ved at man ikke skal overfodre og give dem rundstykker osv. men min gode ven som er dyrlæge, mener at jeg på dette område er lidt naiv...
Så hvad tænker du?
Skilt op eller er det unødvendigt??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Når fremmede fodre?
  • #1   19. jul 2010 Der er et stutteri her i nærheden af mig, som har fået lavet sådan nogle kæmpe skilte som hænger på tråden hele vejen rundt, hvor der står: ''Fodring af hestene forbudt'' smiley

• #2   19. jul 2010 Jeg synes ikke du skal lade folk fodre dem, folk der ikke har forstand på heste vil komme til at give dem noget de ikke kan tåle..

Og idéen med at ringe til dig først er fin, men jeg tror næppe folk vil gøre så meget for at give en gullerod.. :-))

• #3   19. jul 2010 Skriv at hestene har en sygdom der smitter, så holder folk lidt afstand. Og du undgår fodring

• #4   19. jul 2010 Haha, at de ligefrem er syge? :o)
    Nej nej, jeg har intet imod at man snakker med mine heste - det skal man være velkommen til.

• #5   19. jul 2010 Jeg vil hellere have der står fodring forbudt, end der står "i må fodre hvis bla bla bla" de kan jo sagtens sige i telefonen (vi har givet dme 3 gulerødder" og så har de måske givet det ene og det andet smiley

• #6   19. jul 2010 Fodring forbut!!!!

hvis jeg fant ud af der var nogle der fdrede min heste på folden, havde jeg personlig skarket deres hovede så langt op i røven det kunne komme

• #7   19. jul 2010 Bor i en lille by, og hestene står lige uden for byen, og selv jeg har været nød til at sætte skilt op smiley Mest fordi jeg er bange for at mine heste begynder at bide ud, i håb om mad.
    Der står at de gerne må plukke en tot græs til dem, men ikke skal fodre dem med andet, og så er der en forklaring på hvorfor smiley

Jeg ved selv at dagplejemødre og evt. børnehaven har været oppe ved mine heste. Hvis du ved at de gør det, kan du evt. selv ringe til dem og lave special aftale. Så du sætter et skilt op med fodring forbudt, og kontakter dem og siger, at de gerne må, men kun med fx. gulerødder og rugbrød smiley

Jeg er ikke sikker på at folk ringer. Jeg ville ikke ringe og spørge en jeg evt. ikke kendte om jeg måtte fodre personens hest? Så tror du skal sige enten eller, og så evt. special aftaler smiley

• #9   19. jul 2010 har så ikke det problem da vores marker ligger ret skjult, men jeg ville ikke have at andre skulle gå og fodre mine heste - de kunne jo få noget de ikke kan tåle, eller få en stor gulerod galt i halsen, det ved man aldrig, og den risiko er dum at løbe..

Kommentér på:
Når fremmede fodre?

Annonce