Erfaringer med kiropraktisk.. {{forumTopicSubject}}
God aften hg..
Jeg ville hører hvad folks erfaringer med kiropraktik er?
I får lige hele historien hvorfor jeg gerne vil vide det håber i vil give jer tid til at læse den.. : )
Ja, min hest blev for nogen uger siden en lille smugle halt på højre forben, det var så lidt at vi ikke helt vidste om det egentligt var noget.. Men da jeg ikke synes han blev helt rengående efter ca 1,5 uges tid, kørte vi til dyrlæge med ham.
De lavede bøjeprøve og tog røgen af begge forben hvor der ikke var noget som helst at se. De lavede blokader i han højreforben, da de gjorde dette begyndte han at snuble helt vildt og kunne nærmest ikke styre sine ben. ( Det skal siges min hest har snublet mere eller mindre det sidste halve år, men har sagt til mig selv at det nok var klodset hed, dette mente smed og ridelærer også.. )
Dyrlægen stillede den dianose at han havde nervebetændelse i forbenene og derfor også snubler. De første ca 1,5 uge efter han har været til dyrlæge halter han rigtig meget og vil ikke gå særligt villigt fremad, og efter ca 2 uger er vi ved udgangspunket igen. Vi bestiller igen tid ved dyrlægen, men samme dag som vi skal afsted er han rengående. Det har han så været i ca 2,5 uges tid nu og jeg rider som jeg plejer dog med flere skridt pauser.
Men han snubler stadig lige så meget som han gjorde før, og tror han er blevet halt dengang fordi han er snublet og er trådt forkert.
Vi skal nu igen til dyrlæge med han og denne gang skal han ses på med kiropraktiske øjene og se om de kan finde noget der...
Men for pokker hvor er jeg ved at blive træt og ked af de ikke kan finde ud af hvorfor han gør det.. Og synes ligesom jeg er ved at rende tør for muligheder...
jul 2006
Følger: 120 Følgere: 117 Heste: 12 Emner: 168 Svar: 561
nov 2008
Følger: 99 Følgere: 107 Heste: 2 Emner: 43 Svar: 1.724
Lizet
Erfaringer med kiropraktisk..