{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.139 visninger | Oprettet:

HJÆLP! Han bliver jagtet på marken. {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige fået min hest hjem i dag.

Han er en meget stille og rolig hest. Velopdragen og meget nem. Han er vallak, 2 år og en blanding mellem Oldenborger og Fjordhest.

Han er nu ankommet til sit nye hjem. Han skal gå i helt ny løsdrift, sikre indhegninger og ellers en god stald med bokse. Kort sagt er der det hele.

Hestene han går sammen med er to hopper. De er henholdsvis 3 og 4 år, og de er islændere. De har gået sammen i et godt stykke tid, så de er nok ikke vandt til andre.

Min hest bliver jagtet af dem. Jeg må ikke snakke med ham, for så går det udover ham, og de er efter ham. De trængte ham op i hjørnet på folden, og han sprang/løb ud. Det var jo den eneste udvej han havde.

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Jeg har haft en hest som løb ud før, og det er ikke til at have med at gøre. Men hestene blev lukket ind her til aften, og så skal vi prøve igen i morgen. De står ved siden af hinanden i stalden, og min hest i midten. Så kan de 'snakke' lidt.

Tror I, at islænderne vil acceptere ham med tiden? Eller har I nogle gode fif?

Jeg kan jo ikke lade ham gå ude hvis han stikker af!! Og evt. hiver de andre to med!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP! Han bliver jagtet på marken.
Kommentér på:
HJÆLP! Han bliver jagtet på marken.

Annonce