Vitamintilskud, dosering og andet..? {{forumTopicSubject}}
Hej.Jeg har part på en hest. Her om sommeren går hun kun på en kæmpe stor græsmark. Hun får overhovedet ikke noget tilskuds med vitaminer eller lign. Det er en mand som ejer mange heste og derfor går han ikke ned i "småtingene" selvom det ikke er småting. Jeg tænkte på om jeg kunne give hende noget ekstra, det skulle kun være sådan nogle småting. Så hun fik hvad hun har brug for, har tænkt på at købe en saltsten. Er der andre ting der er vigtige hun får, når hun bliver trænet regelmæssigt og skal have hvad hun har brug for at vitaminer og mineraller osv. ?
Har i så et råd om hvad jeg skal gøre med doseringen. Først skal jeg lige vælge hvad for et produkt jeg skal bruge. Men næsten alle produkterne skal hesten have noget hver dag. Jeg står så i det problem at jeg kun har part i hesten og at jeg kun kommer der ud 3 gange om ugen? Hvad skal jeg så gøre og hun går på døgngræs:) Har meget brug for hjælp. Havde tænkt mig at spørge i den butik hvor jeg mest har købt rideudstyr og foder og den slags omkring det, men ville måske gerne vide lidt i forkøbet;)
På forhånd tak.
Kh Katrine og Pinze:)
jan 2007
Følger: 34 Følgere: 45 Heste: 5 Emner: 318 Svar: 2.895
jan 2007
Følger: 34 Følgere: 45 Heste: 5 Emner: 318 Svar: 2.895
jan 2009
Følger: 52 Følgere: 48 Heste: 2 Emner: 15 Svar: 39
jul 2005
Følger: 85 Følgere: 82 Heste: 7 Emner: 303 Svar: 4.410
apr 2008
Følger: 71 Følgere: 71 Heste: 3 Emner: 154 Svar: 1.946
jan 2009
Følger: 52 Følgere: 48 Heste: 2 Emner: 15 Svar: 39
Har du en annonce?
apr 2008
Følger: 71 Følgere: 71 Heste: 3 Emner: 154 Svar: 1.946
SURE'N EASY 3 kg.
Et mineralsk tilskudsfoder i bolsjeform udviklet til at opretholde hestens mineral balance i græsningssæssonen
Hvert bolsje indeholder en nøjagtig mængde vitaminer og mineraler, der gør det let at sikre at hesten er korrekt dækket ind.
Bolsjerne tildeles som godbidder i den anbefalede mængde ved det daglige tilsyn med hesten.
Produktet er udviklet af BROGAARDEN.
Vitamintilskud, dosering og andet..?