{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
504 visninger | Oprettet:

Vitamintilskud, dosering og andet..? {{forumTopicSubject}}

Hej.Jeg har part på en hest. Her om sommeren går hun kun på en kæmpe stor græsmark. Hun får overhovedet ikke noget tilskuds med vitaminer eller lign. Det er en mand som ejer mange heste og derfor går han ikke ned i "småtingene" selvom det ikke er småting. Jeg tænkte på om jeg kunne give hende noget ekstra, det skulle kun være sådan nogle småting. Så hun fik hvad hun har brug for, har tænkt på at købe en saltsten. Er der andre ting der er vigtige hun får, når hun bliver trænet regelmæssigt og skal have hvad hun har brug for at vitaminer og mineraller osv. ?

Har i så et råd om hvad jeg skal gøre med doseringen. Først skal jeg lige vælge hvad for et produkt jeg skal bruge. Men næsten alle produkterne skal hesten have noget hver dag. Jeg står så i det problem at jeg kun har part i hesten og at jeg kun kommer der ud 3 gange om ugen? Hvad skal jeg så gøre og hun går på døgngræs:) Har meget brug for hjælp. Havde tænkt mig at spørge i den butik hvor jeg mest har købt rideudstyr og foder og den slags omkring det, men ville måske gerne vide lidt i forkøbet;)

På forhånd tak.

Kh Katrine og Pinze:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vitamintilskud, dosering og andet..?
Kommentér på:
Vitamintilskud, dosering og andet..?

Annonce