værdi af bedømmelser {{forumTopicSubject}}
Hvis alle nu var ærlige og dømte, som det var meningen i dette forum ville det være helt OK. Man ville få en fair feed-back på sine heste. Deres udstråling, type, farve- billederne, præsentationen osv - det ville være lærerigt og fair - men når jeg går ind og kigger på de allerfleste af dem, som har givet mine heste 3 eller 4 - har disse personer et fællestræk: de har gjort det generelt med en masse heste som er højt bedømt og ingen af deres heste har selv ikke en særlig høj bedømmelse- enhver kan regne ud, at hvis man giver lave karakterer til de heste som har flest point, ja så er man med til at præge siden med bedst bedømte - men- når det sker uden begrundelser eller kommentarer, selv når de udbedes, ja SÅ STILLER DE SIG SELV SAMTIDIG TIL BEDØMMESE I HESTEGALLERIET SOM PERSONER ! og det billede af sig selv som de viser, er at de er misundelige, hævngerrige, barnlige, usportslige dermed måske osse som dumme - Men det har de nok ikke tænkt på!
mar 2004
Følger: 22 Følgere: 20 Heste: 3 Emner: 115 Svar: 244
jeg har da givet alle dine heste 7 pånær, silver spiral....den gav jeg 5.......den bryder jeg mig ikke ligeså meget om som de andre, som jeg dog slet ikke kan stå for.....<3.....de er virkelig dejlige...!!!
knuzZ
apr 2004
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 98 Svar: 660
værdi af bedømmelser