{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
638 visninger | Oprettet:

Hest m. hanetrit, går på forpart hjælp {{forumTopicSubject}}

Min hest som har hanetrit i begge bagben, går meget på forparten. Jeg søger nu hjælp til at få hende væk fra dette, har forsøgt i lang tid nu, men synes bare ikke selv der er noget som hjælper, eller det er blevet bedre.'
Skal siges jeg ikke får undervisning, da jeg er meget dårlig til at tage kritik til mig, medmindre jeg selv opsøger hjælp.

Håber der er nogen som har nogle gode råd eller ideer til mig

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hest m. hanetrit, går på forpart hjælp
  • #1   19. aug 2010 (link fjernet)

Der står her i linket man skal kontakte dyrlægen for at få en behandling, og at man kan ricikere den skal opereres for det..

Rent forbensmæssigt, tror jeg du skal have fat i smeden, så han kan give boots eller sko på, der gør at hoven bliver slidt rigtigt

• #2   19. aug 2010 Dyrlæge har jeg snakket med, og der skal intet gøres ved hende pt.
    Smeden er også snakket med, og sko løser ikke prolbemet, og den behøver ikke at få sko på.
    Det her er noget der skal rides væk.

Jeg har ledt efter en underviser, og prøvet at have prøve timer ved nogen, men synes bare ikke de er gode nok, enten snakker de for meget, ellers siger de intet.
    Sidste underviser jeg havde, sagde kun 5 ord til mig på 45 minutter, og det gider jeg sku ikke betale 300kr for pr gang, og underviseren før det, bad mig om at save min hest i munden, og jord mine spore ind i siden på den, og det gad jeg ikke. Synes bare det er svært at finde en ordenligt underviser, der kan hjælpe mig og min hest videre, for jeg vil også have det skal være en der forstår både mig og hesten. Da jeg selv har pådraget mig flere skader, igennem min tid som rytter, der gør jeg har svært ved nogle ting på hesteryg pga smerter. Jeg er meget kræsen når det kommer til nogen der skal undervise mig. Pt gør min mor det en gang i mellem, og hun er nu også en dygtig rytter.'
    Men har nemt ved at blive træt af min mor.

• #3   19. aug 2010 At finde en god underviser at ligesom at finde en god kæreste, man skal nok lige kysse et par frøer før man finder prinsen eller prinssen alt efter hvad man er til smiley he he..

Men ja, det er da bare med at lave en annonce og prøve at søge efter en undervser der måske kan hjæpe dig til en rimelig pris..

Men idé er ihvertfald at læse en masse om aktivering af bagparten smiley Så hun kommer væk fra forparten...

• #4   19. aug 2010 Det tror jeg at jeg vil gøre, det kunne jeg jo bruge min dag på i dag hehe

• #5   19. aug 2010 Det er også så hyggeligt... Eller noget smiley he he

Kommentér på:
Hest m. hanetrit, går på forpart hjælp

Annonce