{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.183 visninger | Oprettet:

rebgrimer? {{forumTopicSubject}}

jeg ved godt at der mange emne med det her inde, men har ikke rigtig fundet det jeg leder efter, smiley

jeg vil rigtig gerne have en rebgrime, men kan ikke finde noget sted hvor man kan købe den billigt smiley

jeg ved godt at det ville være sejere at lave den selv, men har kigget på hvordan man gør og har fundet ud af at det over går mine evner, smiley hehe.

så, kender i nogen gode steder hvor man kan købe rebgrimer billigt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  rebgrimer?
  • #3   26. aug 2010 man kan købe dem billigt i sverige smiley

(link fjernet)

den koster 29,50 SEK, der er ca. 23,20 DKK,

• #4   26. aug 2010 nej, rebgrimer er jo for at have en så naturlig grime som muligt, hvis man laver det i skrig farver går idden lidt af

• #6   26. aug 2010 det er det også, men som sagt som en naturlig måde..

• #9   26. aug 2010 Hej.

Man kan få rebgrimer i alle farver og størrelser.
    Farven ahr jo ikke noget med formålet at gøre.

Effektiviteten af snorgrimen ligger i knuderne på højre og venstre side af næsebenet og i at snoren er tynd nok til at gøre det ubekvemt for hesten at lægge sig på den eller trække imod. Når du slipper tøjlen, vil snorgrimen ligge let rundt om hestens hoved uden at den skal spændes ind som f.eks. en kapsun eller et næsebånd.

Men du kan få rigtig gode rebgrimer på www.shop4horses.dk for 210 kr.

Og jeg tror måske hvis du skriver til dem at de godt kan få dem hjem i Hvid, eller pink. Men skriv til dem hvis det er noget du kan bruge smiley

• #10   26. aug 2010 Maja bak - dt er mere naturligt end en alm gime der lukker til over alt..

Ved rebgrimen er den mere rar at have på for hesten når man ikke hiver i den.

• #12   26. aug 2010 maja bek - jeg skrev også så naturligt <b>som muligt</b> ikke at den var udelukkende naturligt, prøv at læse hvad der står

• #14   26. aug 2010 Men man kan sagtens få rebgrimer i mange farver, de er bare ikke lige til at få fat i.
    Min erfaring er at man ikke skal købe de billige, da knuderne bliver løsnet med tiden, så den derfor ikke passer hesten længere

Atli: De er da lige naturlige, jo rebgrimer blev opfundet i det gamle westen. Men idag har vi de problemmer at hestene tit går med grime i boks og på fold - hvilket den abslut ikke må med en rebgrime.
    Jeg bruger alm. grimer da de kan knække vis hesten sidder fast, noget som en rebgrime aldrig vil gøre.
    rebgrimen bliver så brugt under håndtering af hesten.

• #15   26. aug 2010 dette emne er ikke oprettet til diskusion, find venligst et andet sted at tage dette ! tak smiley

• #18   26. aug 2010 Maja Bak - det har jeg lige forklaret dig..

Team Grafik * Distanceteam * - Nej de er ikke lige naturlige for hesten.. Som jeg lige skrev.. jeg brgue selv alm. grime på fold, i boks står han uden

Kommentér på:
rebgrimer?

Annonce