{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hovkløft?
  • #1   29. aug 2010 kommer an på hvor slem den er. Men som udgangs punkt vil jeg sige nej...

• #2   29. aug 2010 Jeg har købt en ung hest med en gennemgående hornkløft. Hesten har haft den længe, og der har aldrig været problemer med den. I følge dyrlægen er der ikke gurnd til at gøre en hel masse, når hesten fungerer uden problemer.

Jeg har gjort det....men lad altid en kompetent hestedyrlæge samt en dygtig smed se det enkelte tilfælde - ikke to er jo ens.

• #3   29. aug 2010 Vi købte for noget tid en også med hovkløft den gik heldigvis ikke hele vejen igennem. Den havde aldrig haft problemer ( sagde ejeren). 3 måneder efter flækkede den hele vejen, og den var stokhalt. Efter 2 måneder med nitter var det det samme. Smeden anbefalede vi gav den mindst 6 måneders ro. Nu den solgt som hyggehest.

• #4   29. aug 2010 Altså det kommer jo an på hvor slem den er, som Linda siger.. Men min gamle islænder havde en bred hovkløft der næsten gik helt op til kronranden.
    Vores smed skar vandrette streger med filen, der hvor kløften var kommet op til, hver gang han kom på besøg. Det hjalp efterhånden - kløften stoppede med at vandre og den forsvandt efter som hoven voksede og blev beskåret.

• #5   30. aug 2010 Vil få en dygtig smed og dyrlæge til at vudrere det.
    Nogen gange kan en hovkløft være opstået pga dårligt vedligehold af hoven, samt forkert beskæring/skoning.

Kommentér på:
Hovkløft?

Annonce