{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
522 visninger | Oprettet:

Byd andre velkommen. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg har jo så selv lige fået lov til at komme ind på siden her med min nye hest.
Jeg har så været inde her før med heste jeg har passet.

Men hvorfor er folk så hårde med at dømme om folk har billeder og tekst nok ??? Når jeg læser de regler som jeg kan finde har folk folk altså alt for travlt med at fortælle hvad der mangler og rigtig mange afviser. Tror rigtig mange burde læse det hele igennem igen inden de er alt for hurtige med at skrive til nye at reglerne er sådan og sådan fra HG smiley

Jeg fik min lille dame fredag aften som jeg skriver i profilen havde haft hende i 3 timer da jeg satte hende ind her. jeg havde 4 billeder på(de 4 første) og stort set samme tekst som nu og alligevel var der rigtig mange der afviste Jeg sys nu ikke helt man føler sig så velkommen med så mange afvisninger . Og rigtig mange opretter deres hest fordi de lige har fået den vi skal jo lige ha en chance for at komme ind i kampen ik smiley

Det betyder jo heller ikke man er mindre seriøs bare fordi man ikke har tage 50 billeder af hesten den første time eller skrevet en lang liste om en hest man ikke kender så intet af det faktisk ikke passer fordi man har gættet sig frem for at få tekst nok på her til.

HesteGalleri.dk gør opmærksom på at du skal have tilknytning til hesten, og derudover skal du opfylde de andre krav som stilles af HesteGalleri.dk’s administration ved oprettelse af en hest her på siden.

Du skal have tilknytning til hesten.
Alle billeder skal være tydelige og af selve hesten!
Hesten må ikke oprettes som salgsannonce!
Hesten må ikke være solgt ved oprettelsen!
Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. ”Billeder kommer snart”
Der må ikke være skjulte reklamer for f.eks. hjemmesider på billederne
Hvis du er i tvivl om du overholder tilknytningskravet, så skriv til en hjælpe-administrator og spørg.

Det er ikke tilladt at oprette flere heste i samme galleri; opret venligst kun et galleri per hest.

Vi kontrollerer jævnligt de oprettede heste og sletter uden varsel alle heste, som ikke opfylder alle betingelserne.

Nå men nu fik jeg lige sagt min mening har været inde og byde en del velkommen og set rigtig mange steder folk skriver sådan til de nye.
Det skal så også siges at jeg ved der er rigtig mange søde mennesker herinde som gir en sød kommentar med på vejen og det er vel også det det handler om er det ik ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Byd andre velkommen.
  • #1   29. aug 2010 synes at du har helt ret ! folk herinde er begyndt at opfinde sine egne regler, hvillket jeg synes er DYBT latterligt

• #2   29. aug 2010 Ja det må man sige og når man når til billeder står der at det ANBEFALES at man sætter mindst 5 billeder ind der står ikke at det er en regl. S.

Jeg håber bare at få folk til at tænke lidt over det .S.

• #3   29. aug 2010 ja, men åbenbartt SKAL man have laaaaaang over 5 billeder for at komme ind :s

folk tænker ikke over tingene på den måde længere.. de har deres egne regler som de følger :s

• #5   29. aug 2010 Da jeg i sin tid fik ROsana og skulle oprette hende, var det med alle 20 foto. Og hun blev oprettet som DV som hun er. Jeg havde ikke lige stamnr og fik over hakken, fordi hun ikke kunne være DV når jeg ikke med det samme skrev hendes stamnr.
    Folk herinde er som i mange stalde "snoppede" af den anden verden, og ser kun dem selv og det de gør som det eneste rigtige.
    Her er heldigvis også alm folk som jeg selv er. Og ja, nogle har et kamera oh kan tage 20 foto af hesten den 1. dag, men så bliver de også rettet med at *billederne er for ens* Det er bestemt ikke nemt at oprette sig herinde, med ny hest,desværre.

• #6   29. aug 2010 Line Rask, Nala & Laguna. WESTERNUDSTYR SÆLGES

Jeg har selv set en admimistrator skrive, at der f.eks ved DV skal være angivet stamtavle, da en DV ikke er racetypisk, da det er et avlsforbund.
    Det samme gælder f.eks. DSP

• #7   29. aug 2010 Der er da regler og det skal der være. Men man kan jo kommenterer det hvis der er noget galt på en pæn og venlig måde med en smil.

Jeg blev også forvirret over hvad min dame gik ind under anden særlig race troede jeg var en eller anden special race og ikke en bla.

• #8   29. aug 2010 Hvis man virkelig gerne vil ind og undgå de afvisninger, så vent nogle dage til man har materiale nok til at lave en rigtig god profil..
    min sidst oprettede kom ind uden nogle afvisninger, jeg ventede en måned med at oprette hende, så jeg havde noget at vise frem..

Der er alt for mange herinde der sjusker sig igennem, (undskyld sproget) skider højt og helligt på reglerne..
    Siger ikke det er dig eller noget, siger bare at alt for mange gør..

• #9   29. aug 2010 Jo jo rigtigt nok men man vil jo rigtig gerne vise dem frem når de endelig er kommet ... og tænker oz bare hvad mister vi andre på at nogen har en kedelig profil ? De kan jo ha meget andet fornuftigt at byde på .

• #10   29. aug 2010 Fordi de ofte ikke overholder de regler HG stiller.. og de er der for at blive overholdt..
    Sådan er det jo bare.. Kan ikke se hvorfor man ikke kan vente lidt tid og så oprette? Man kan da indtil da oprette et album..?

• #11   29. aug 2010 Jo men hvor står det hvor meget der skal stå i profilen ? og der står ikke noget om billeder kun at det anbefales med 5 billeder . Jeg syntes simpelhen at rigtige mange mener de skal sidde som små dronninger og bestemme mere end hvad HG forlanger og de burde helt ærligt slettes på samme vilkår som hvis en profil er fake.

Men nogen får det bedre selv ved at trampe andre ned. Så sover de godt om natten .S.

• #12   29. aug 2010 Men de siger til gengæld Tydelige billeder uden copyright..
    Det er jo noget pjat at sige det får dem til at sove godt om natten..
    Jeg stiller bare spørgsmål til. hvorfor folk ikke bare gør det ordentlig, hvis de er så trætte af afvisninger..

• #13   29. aug 2010 En ting er så at afvise. Men mange får afvisninger UDEN forklaring på HVORDOR. Og så kan man jo altså ikke nå rette noget, hvis ingen gør opmærksompå hvorfor de afviser.
    Om folk skal vente med at oprette, kan jeg ikke se grunden for. Er hesten købt, og er ens egen, så skal andre vel ikke bestemme om der skal være 20 foto samt en helt roman omkring hestens profil

• #14   29. aug 2010 Ja det skal da være ens egne billeder helt sikkert.

Og ment med at sove bedre om natten er at det virker som om at nogen mennesker får det bedre med sig selv hvis de kan gøre sig selv lidt bedre end andre og sådan er rigtig mange desværre ikke kun lige her.

Jeg siger heller ikke at alle skal bydes velkommen men jeg har nu set rigtig mange der ser fornuftige ud at starte op på som alligevel blir afvist med 10 kommentar omkring det samme som faktisk slet ikke er en regl for at komme ind her. Og syntes at alle burde friske deres hukommelse op omkring det at byde andre velkommen her .S.

• #15   30. aug 2010 I det link du har lagt, og der jo også tydeligvis forskellige meninger om bl.a. DV! Det kommer an på hvilken HA man spørger!
    Men jeg synes da bestemt også at folk afviser for et godt ord...
    Bl.a. pga. for få billeder, når der jo ingen steder står hvor mange billeder der skal være!

Kommentér på:
Byd andre velkommen.

Annonce