{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
534 visninger | Oprettet:

hjælp til spanske skridt? {{forumTopicSubject}}

hej jeg har været ved at træne lidt jord træning med min dejlige hoppe (: og deriblandt spanske skridt eller det vil sige jeg har prøvet men når jeg peger på hendes ben med pisken giver hun sig til at skrabe i jorden, så hvordan lærer jeg hende at holde benet i luften??

og hvordan lærer jeg hende at kunne gører det mens jeg sidder på hende syntes næmlig ikke det hjælper noget at pege med pisken når jeg er oven på hende heller ikke selv om jeg remmer det samme sted ?
- håber i kloge hg'ere kan hjælpe (:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til spanske skridt?
  • #1   1. sep 2010 Hun skal da ikke holde benet i luften ..? :s

Jeg har lært Sietse at han skal løfte hovene når jeg peger og siger "venstre" eller "højre", men har også lært ham fra jorden at jeg prikker lige over benet og samtidig siger kommandoen, så kan jeg også bruge det oppefra.
    Så når jeg sidder på ham, bruger jeg foden til at prikke til benet smiley
    - husk ikke at læne dig til den side du vil have hesten løfter

• #3   1. sep 2010 ingen anelse vil også gerne lære min hyp det men kan ikke rigtig få ham til andet end at skrabe i jorden???
    følger lige med smiley

• #4   1. sep 2010 altså da jeg lærte Latyrus 'spanske skridt', prøvede jeg først at stå ved siden af hende, og så lagde jeg mit ben ind under hendes, og løftede hendes op med mit eget ben, og mens jeg prikkede hende der ved gjorden/bag på benet - og roste hende selvfølgelig. Tror jeg gjorde det tre gange, og så løftede hun det selv, når jeg selv lavede 'spanske skridt' ved siden af hende, og prikkede hende ved benet. Men hun løftede det ikke ret højt af sig selv til at starte med, men efter nogle dage hvor jeg havde trænet med hende, prøvede jeg igen at vise hende at det skulle højere op, ved at bruge mit ben til at hjælpe hende derop hvor hun skulle være med benet, og roste hende så da det var rigtigt smiley ved ikke om det hjalp eller om det bare var indviklet at læse smiley

• #5   1. sep 2010 Amalie & hendes 3 dejlige drenge;D < : Tak det hjalp mig smiley

• #6   1. sep 2010 lyder som nogle gode svar men hun har lært at skrabe ved at jeg rører ved hendes kode skal jeg så bare bevæge mig op eller?

• #7   1. sep 2010 Prøv at hjælp hende med at løfte benet, og så ros hende mens du holder benet der hvor du vil ha det skal være:)

• #8   1. sep 2010 Du kan evt lære hende at løfte benet når du holder pisken på hendes ben, på den måde kan du styre hvor længe og hvor højt hun skal løfte benet smiley

Kommentér på:
hjælp til spanske skridt?

Annonce