{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
450 visninger | Oprettet:

Kriiise!!!! Hjælp til sadel :o) {{forumTopicSubject}}

Min Fjordhest Musse, er lidt overbygget, jeg ride med en wintec isabell, med cair smiley --> Da jegh købte den lå den rigitg godt, men Nu glider den meget frem og flyver meget bag til smiley Hun har intet til at holde sadlen tilbage med, og jeg føler at jeg flyver på snotten når jeg ride smiley --> Den trykker hende ikke da den jo er med cair, men dette kan jo ikke "stoppes" om, så nogen der har nogle dressur sadler med god støtte, og dybt sæde som ligger godt på overbyggede heste, eller nogle som er lavet specielt til overbyggede sadler? prisen er helt ligemget smiley Håber meget at der er et par super kloge hoveder, der kan vejlede mig lidt :o) På forhånd tak for hjælpen smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kriiise!!!! Hjælp til sadel :o)
  • #1   6. sep 2010 Har søgt en masse på nettet, men kan desværre ikke rigitg finde noget smiley --> Håber der er nogle der kan hjælpe, da en sadel er det aller vigtigste som ligger 100% korrekt på en hest !!!!

• #2   6. sep 2010 Vil tro du skal kigge efter belgiersadler eller sådan noget...
    men jeg havde en Kieffer Lech til at lægge på en FED fjordhest jeg red på et tidspunkt..
    Der er jo ikke sygt meget støtte i, men et godt sæde..

• #3   6. sep 2010 Du kan vist nok få fyldt luft i og af når der er cair i ved en wintec. ligesom om omstopning. Det burde en sadel mager kunne gøre. Der er jo 4 luft puder i så det burde kunne lade sig gøre

• #4   6. sep 2010 sommersadler er rigtig gode til brede heste de fås med bom op til str 38 (MEGET MEGET BRED!!) min hest er en stor bred oldenborg og bruger 33 eller sådan noget og den er med ekstra bred bom smiley de fås i alle former og farver, de er lidt dyre fra ny men de helt nye kan du ''bygge om'' som du selv vil smiley og så har de et bredt kammer ! smiley

• #5   6. sep 2010 vores den ene isabell med chair er der blevet lagt noget uld i også den gjorde meget det samme og nu ligger den hvor den skal smiley

• #6   6. sep 2010 Hvis puderne er fyldt med luft og det ikke er nok, så er de ikke så gode..

• #7   6. sep 2010 Passier Grand Gilbert eller optimum kan ændres i bommen og få lavet meget om i stiopningen. Jeg har selv en hest der er rimelig overbygget og jeg har fået lavet min Grand Gilbert om til at passe hende 100%. Den glider ikke nogen steder, jeg falder ikke på næsen og generelt er jeg rigtig glad for den sadel. Den har dybt sæde og god knæstøtte- korrekt schenkelstøtte. Den er ikke kæmpestor i knæpuderne men synes heller ikke det er nødvendigt hvis den bare er tilpasset ordentligt.

Kommentér på:
Kriiise!!!! Hjælp til sadel :o)

Annonce