{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
918 visninger | Oprettet:

Udlån, ingen hendvendelser? jer ?? {{forumTopicSubject}}

Hej Hg`er smiley

Er jeg den eneste det ikke er lykkedes for?? Det med at låne sin hest/pony ud??

Jeg trode næsten der ville være rift om en sød lille børnepony, eller selvskabspony, men det er der langt fra smiley

Jeg syntes endda ikke engang jeg har ret store krav! lidt er der da, men ikke det store smiley
Jeg sidder selvfølgelig også og tænker på om der er noget galt med min annonce eller lign!

Er der andre der har hest/pony til udlån som har samme problemer?? Eller hvordan er det gået for jer?? fortæl fortæl...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udlån, ingen hendvendelser? jer ??
  • #2   14. sep 2010 Tror mange de køber børneponyer, hvis de mangler en. Det er mere rideheste som har interesse, da unge mennesker, incl. mig selv, ikke har råd til at købe en selv..

• #3   14. sep 2010 Jeg søger en låne pony, og jeg synes ikke der er så meget at vælge imellem.
    Nu har jeg også sat nogle krav til hvad den skal kunne.

• #4   14. sep 2010 har faktisk skrevet på din annonce da vi måske var interesserede i en pony mere, men mine piger vidste ikke helt med udlån for hvad nu hvis de var forelskede i ponyen og ejeren vil have den tilbage og også at det er svært at knytte sig til den , hvis det ikke er ens egen og man ved man måske ikke kan beholde den for evigt, smiler.
    har selv tænkt over det, for ponyen lyder så sød, men det er også et stort ansvar at låne en andens hest, for hvad nu hvis den feks bliver forfangen, så vil ejer vel blive vred og påstå at den evt ikke er passet optimalt osv osv
    kh tina

• #5   15. sep 2010 Mange tak for alle jeres erfaringer smiley og kom gerne med flere smiley

Det lyder til at det er en go blanding af det hele, noget har fået lånt deres heste ud hurtigt, og andre ikke! Så må man jo vente spændt smiley

Men jeg syntes nu ikke at man kan få smidt søde børneponyer i nakken, eller det kommer vel an på hvad man betegner en børnepony som! De fleste at de meget billige ponyer har heller ikke pas, chippet eller lign, men det har min pony smiley

Tina - Ja, jeg kan sagtens forstå de bekymringer der følger, de følger også fra min side smiley Jeg vil endelig gerne udlåne pga at hvis og hvis nu ikke ponyen er noget alligevel, vil jeg gerne have muligheden for at få den hjem igen, så den ikke ender som kasteboldt mellem mange forskellige ejere smiley
    Jeg har lavet annoncen som udlån med forkøbsret, i det tilfælde at den ny famillie fx bliver så galde for hende, at de manget gerne vil beholde hende som deres egen, så er muligheden der smiley

• #6   3. okt 2010 Jeg søger lånehest/pony og synes virkelig ikke der er nogen som hest ..

Kommentér på:
Udlån, ingen hendvendelser? jer ??

Annonce