918 visninger
|
Oprettet:
Udlån, ingen hendvendelser? jer ?? {{forumTopicSubject}}
Hej Hg`er
Er jeg den eneste det ikke er lykkedes for?? Det med at låne sin hest/pony ud??
Jeg trode næsten der ville være rift om en sød lille børnepony, eller selvskabspony, men det er der langt fra
Jeg syntes endda ikke engang jeg har ret store krav! lidt er der da, men ikke det store
Jeg sidder selvfølgelig også og tænker på om der er noget galt med min annonce eller lign!
Er der andre der har hest/pony til udlån som har samme problemer?? Eller hvordan er det gået for jer?? fortæl fortæl...
jan 2007
Følger: 34 Følgere: 45 Heste: 5 Emner: 318 Svar: 2.895
sep 2008
Følger: 80 Følgere: 80 Heste: 9 Emner: 120 Svar: 778
Nu har jeg også sat nogle krav til hvad den skal kunne.
apr 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Heste: 2 Svar: 166
har selv tænkt over det, for ponyen lyder så sød, men det er også et stort ansvar at låne en andens hest, for hvad nu hvis den feks bliver forfangen, så vil ejer vel blive vred og påstå at den evt ikke er passet optimalt osv osv
kh tina
jun 2007
Følger: 26 Følgere: 25 Heste: 5 Emner: 18 Svar: 68
Det lyder til at det er en go blanding af det hele, noget har fået lånt deres heste ud hurtigt, og andre ikke! Så må man jo vente spændt
Men jeg syntes nu ikke at man kan få smidt søde børneponyer i nakken, eller det kommer vel an på hvad man betegner en børnepony som! De fleste at de meget billige ponyer har heller ikke pas, chippet eller lign, men det har min pony
Tina - Ja, jeg kan sagtens forstå de bekymringer der følger, de følger også fra min side
Jeg har lavet annoncen som udlån med forkøbsret, i det tilfælde at den ny famillie fx bliver så galde for hende, at de manget gerne vil beholde hende som deres egen, så er muligheden der
jun 2009
Følger: 16 Følgere: 38 Heste: 3 Emner: 6 Svar: 29
Udlån, ingen hendvendelser? jer ??