{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
211 visninger | Oprettet:

Jeres dag med hypperne? {{forumTopicSubject}}

Heysa.. Jeg må bare lige dele denne daaaaajlige dag med jer smiley
Kl 8 stod jeg op til en skyfri himmel med masser af sol.. Smurte masser af solcreme på
Kl 09.30 striglede jeg Rival, smurte også solcreme på ham, og red ud på rideskolen 10.15. Kl 10.45 mødte jeg Trine og Talisman, og vi begyndte at ride hen til skoven.
Rival var utrolig meget oppe at køre (det var endda Talle, der var den yngste), og han danser glad afsted.
Ude i skoven jordede Rival bare helt vildt hurtigt, og han fritravede, så jeg aldrig tror, at jeg ser hans lige igen. Fuck, den hest kan FRItrave. Men det var en mega hyggelig tur.. Vi havde madpakker med, og spiste sammen med hestene.
Kl 15.05 er jeg hjemme igen, og så ser jeg, at Rival bløder lidt fra et bagben. Men det er en mini rift.. Så bliver han striglet, vasket og smurt ind.

Og imorgen skal jeg i skoven IGEN på Rival med Trine, Sille og Betina... Weeee smiley

Hvad med jer?????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeres dag med hypperne?
  • #1   14. apr 2006 Lyder som en mega hygge dag : )

jeg vågnede klokken halv 7 og besluttede at stå op klokken 8,, men faldt i søvn igen og stod først op klokken 9 :S hehe

så tog mig og min far ud til wariant ordnede hende og gik en lille tur med hende... smiley hun er OVERHOVEDET IKKE bange for bilen , MEN lyde og skilte kan hun bestemt ik li.. :S

så rendte jeg ellers rundt og tog billeder af hypperne...

• #2   14. apr 2006 også hjem og lave noget til sidste skoledag med nogle veninder : )

• #3   14. apr 2006 Huhu.
    Stod op kl. 7.30, havde staldvagt smiley
    - Efter udmugningen, udlukningen og fodren lukkede jeg sebastian lidt ud. Selvfølgelig rullede han sig på det mest mudrede sted, rigtig dejligt for en hvid hest, senere lukkede jeg ham ind og tog dækkenet af ham, for det var så dejlig varmt, at han stod og havde det varmt, ellers striglede jeg bare og puslede om ham, han er nemlig halt smiley

Da jeg kom hjem fra rideskolen, skulle jeg ordne Claus & Josephine, gi dem hø og vand.. Fik da også taget et par nye billeder af dem smiley

- Og så blev Claus sur og bed mig, dumme pony smiley
    - Min dag (ganske almindelig)
    Knus

• #5   14. apr 2006 Puha, jeg har også lige pudset Rivals sadel og hovedtøj...
    Se det nye billede hos ham fra skoven smiley
    Og skal også op kl 8 i morgen!!! :s

Kommentér på:
Jeres dag med hypperne?

Annonce