{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.990 visninger | Oprettet:

Jaguar dressur sadel {{forumTopicSubject}}

Hej alle
Jeg overvejer at købe en jaguar sadel til min hest. En af de få sadler min sadelmager siger kan komme til at ligge godt på min hest...
Kender intet til denne sadel, andet end at det tilsyneladende kun er tika er forhandler dem...

Nogen herinde der har erfaringer med dem? Og som evt har billeder af en?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jaguar dressur sadel
  • #1   16. sep 2010 Der er vel ikke andet at gøre end at købe sådan en hvis det er den eneste din sadelmager anbefaler.
    Var selv ved hubertus i tirsdags, og han anbefalede mig en OS, og er kun glad for det smiley vil ikke gå på kompromis med sådan noget smiley

• #2   16. sep 2010 ja, min kunne ikke engang bruge en os..
    det skulle være en jaguar eller hans fine nye, som han selv har fremstillet.. desværre har jeg bare ikke pengene til den af hans... (var ved hubertus i lørdags)

Og jo køber skam også en jaguar, som han har anbefalet. Men ville gerne hører lidt om den også.. for hvis det nu bare var en lorte sadel, så måtte jeg jo finde pengene til den nye af hans

• #3   16. sep 2010 når ja okay (:
    Det er også mange penge pludselig at give ud..

• #4   16. sep 2010 ja.. specielt på en su... smiley
    Men den stopper i april, så skal jeg igang med at arbejde (hvis der er arbejde at få) også kan han få den dyre sadel, når der er sparet sammen.. hihi

• #5   16. sep 2010 Jeg har en Jaguar dressur sadel, jeg synes det er en rigtig dejlig sadel med god støtte, der ligger billeder af den i mit fotoalbum

• #6   16. sep 2010 uh.. det ligner ikke der er frygtelig meget støtte i den... smiley vant til en kieffer master smiley

• Britt H
    Britt H Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Svar: 3
    #7   17. sep 2010 Hej Camilla

Jeg er fornyligt af min sadelmager blevet anbefalet en 17" dressursadel i medium/mediumbred (fit 3) med runde kilepuder bagtil i enten Amerigo, Vega eller Jaguar til min P.R.E. som heldigvis ikke er så kort i ryggen, som nogle af dem kan være, men ryggen er kort nok.

Jeg overvejer meget at køre hele vejen fra Sjælland med hest til Tika Rideudstyr for at prøve at ride i sådan en sadel.

Den eneste udover Tika Rideudstyr som også forhandler Jaguar er Vallø Rideudstyr i Vallø, 4600 Køge på Sjælland. Jeg ved dog, at sadelmager Tanja Lange arbejder på at blive forhandler af Jaguar.

Jeg har hørt fra butiksindehaveren Tina med Tika Rideudstyr, at Jaguar sadlen i butikken måske stiger 10 %, da Jaguar har haft et møde med dem.

Jeg ringede i går til Vallø Rideudstyr, men de sælger kun springsadler, butiksejeren kendte ikke rigtigt noget til Jaguar dressursadlerne.

Maja har du prøvet at ride med en Jaguar sadel, inden du købte sadlen, og må jeg have lov at spørge om det er hos Tika Rideudstyr ?

I tirsdags skulle jeg efter at have kørt 146 km med lånt trailer og bil af rideveninde som også var chauffør haft prøvet en Amerigo Classis samt en Vega, men sælger var ikke til stede og havde ikke orienteret mig om, at hendes 3 mdr. gamle Amerigo var blevet solgt, så der var kun Vegaen tilbage. Sælger ville i følge stedfortræderen ikke aflyse vores aftale, da jeg kom langvejs fra. Jeg var meget skuffet og ville derfor ikke prøve Vegaen.

Efter min første episode i mit liv med at forsøge at købe brugt sadel, føler jeg at jeg har svært ved at stole på folk (ved godt at der findes mange ærlige og søde personer), så jeg ender nok med at købe en helt ny sadel. Jeg vil helst have prøvet at ride i et af mærkerne, som sadelmageren har anbefalet, inden jeg bestiller en sadel.

Mvh
    Britt

http://www.valloe-horse.dk/DK/Butik.aspx

Kommentér på:
Jaguar dressur sadel

Annonce