{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
907 visninger | Oprettet:

At hade heste? {{forumTopicSubject}}

Hej alle på hg. Jeg har tit fået nogle spørgsmål fra nogle piger fra min rideklub om: "Hvilken hest hader du allermest" og "hvem er din hadehest på rideskolen" Og Jeg kan bare ikke lide at svare på spørgsmålene! Det lyder måske fjollet, men jeg kan bare på en måde ikke lide og sige, at jeg hader en hest. Der er jo self. de heste som man ikke bryder sig specielt meget om, eller måske nogle som man ikke er heeelt tryk ved, men da ikke ligefrem hade? Hvad mener i?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At hade heste?
  • #1   26. sep 2010 Hade synes jeg er et forkert udtryk

Men der er da en hest på den rideskole jeg gik på som jeg IKKE kan lide en gammel sur og sær hoppe

• #2   26. sep 2010 Det kan man simpelthen ikke spørge om..

• #3   26. sep 2010 Det er jo dèt. Man hader jo ikke ligefrem en hest, men man kan da heller ikke over-elske heste/ponyer man ser.

• #5   26. sep 2010 Det er da godt nok noget mærkeligt noget at spørge om.. Man kan da ikke sige at man hader en hest.. Kan da godt være det kun er ens egen man elsker og man kan da have haft dårlige erfaringer med andre heste, men så kan man da sige at man ikke er så vild med den..

• #6   26. sep 2010 Du kan bare svare "Jeg hader ingen af hestene, men jeg kan mindst lide xxx"

• #7   26. sep 2010 Tja... Jeg hader ingen heste.. jeg bryder mig ikke om frisere da de af en eller anden grund altid løber om hjørner med mig og jeg er ikke særlig glad for den hest på Leo's fold der synes man bør prøve at sparke folk i hovedet hvis de ikke kun kommer for at snakke med den - men hader da ingen af dem!

• #8   26. sep 2010 Man kan ikke tillade sig at hade en hest - selvom hesten måske er "ond" fra menneskets synspunkt, så er det menneskets (eller tidligere menneskers) skyld, at hesten opfører sig på den måde.. Derfor er det ikke hestens skyld på nogen måde, og man kan så ikke tillade sig at hade en hest, for det den gør, da den ikke selv udtænker sig "onde planer"..
    De tøser, der spørger dig om sådan noget, har vist ikke helt styr på det med heste..? (;

• #9   26. sep 2010 Mystisk spørgsmål og nok også et misforstået ord.
    Men tja.. Jeg hader ingen heste, eller jo. En hest på et synspunkt, fordi den altid bed min hest når jeg gik forbi den på staldgangen, og ejeren blev ved med at sige at den ikke gjorde noget, og da jeg så langede den en med træktovet da den sad i ryggen på Asterix, så blev ejeren sur. Men ja, det er jo ikke hesten den er gald med, men dens ejere (:

• #10   26. sep 2010 Det lyder i mine øre som om det er nogle meget unge piger der spørger om sådan noget, for at hade er et meget stærkt ord som man skal være forsigtig med at bruge, man bør slet ikke bruge det ord hvis man ikke kender betydningen af det.Uvidenhed er ofte årsag til misforståelser, så hvis du overhovedet skal svare på så dumt et spørgsmål vil jeg råde dig til at sige at du ikke hader nogen heste, men at der da er nogen som du ikke syntes så godt om, hvis det da er tilfældet.

• #11   26. sep 2010
    - det var da et underligt spørgsmål :s

• #12   26. sep 2010 Det var da noget underligt noget at spørge om!! De piger burde bruge deres tid på noget fornuftigt, som f.eks. at nusse om ynglingshesten istedet for. Det giver da mere mening smiley

• #13   26. sep 2010 ja, så kunne man istedet spørge: Hvilke(n) heste kan du bedst lide smiley

• #14   26. sep 2010 Alle heste er forskellige

Men altså jeg har en (jeg heldigvis ikke ser hverdag xD) Hun er bare såå træls, vi kan bare ikke lide hinanden xD

Men det er jo ikke ligefrem hade smiley

Underlige spørgsmål de kommer med!! smiley

Kommentér på:
At hade heste?

Annonce