{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
833 visninger | Oprettet:

Åhh... blev bare så glad... ( : {{forumTopicSubject}}

Da jeg var ude for at fodre her til aften vrinskede min ene hest Nikki for første gang da han så mig.. Han har stået hjemme i ca 1,5 år, men har aldrig gjort der før.. Blev bare helt varm inden i..
Min anden hest Melissa vrinsker stort set hver morgen når jeg kommer ud for at fodre men Nikki har aldrig gjort det...
Og er lige kommet hjem igår efter at have været en uge på studietur, så måske hypperne har savnet mig lidt ?? ( :
Måtte lige ud med min glæde..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Åhh... blev bare så glad... ( :
  • #2   26. sep 2010 Ja det er sådan små øjebikke der gør det at have sådan nogen dejlige dyr omkring sig det hele vær.. ( :

• #6   26. sep 2010 Tillid tager tid...
    Jeg købte Nikki som rideskole hest og tog ham hjem.. Det er helt utroligt som han har forandret sig, 4 år som rideskole hest havde virkelig taget alt liv ud af ham.. Men nu er han blevet til den mest livsglade pony man kan tænke sig.. ( :

• #8   26. sep 2010 det så dejligt sådan noget, kender følelsen og suset i maven :D.
    Asterix gør os altid mig så glad, han kommer næsten altid løbende når jeg kalder, eller så gående hehe :D.
    tillid tager tid, men min hest har hvert fald 100procebt tillid til mig, og det super skønt :D.

• #9   26. sep 2010 asterix har os gået som rideksole/fritidsklub hest, det var heller ikke ham. han var ond og smed alle af. allerede efter 3måneder havde mig og asterix det super duper sammen!

Kommentér på:
Åhh... blev bare så glad... ( :

Annonce