{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer med sadelmager Kit Hansen ?
  • #1   29. sep 2010 Jeg har hørt, at hun er rigtig dygtig smiley Skal selv have hende til, at kigge på min sadel i morgen :). Så kan svare dig i morgen smiley

• #2   29. sep 2010 Lyder godt.. Ja du må lige skrive.. Håber hun er dygtig nu har jeg haft 2 sadler på 1,5 år og de er begge begyndt at glide frem.. ) : Håber virkelig hun kan hjælpe..

• #3   29. sep 2010 Har i hvert fald kun hørt godt om hende, så nu skal hun prøves smiley ..
    Det lyder træls med dine sadler, så håber da, at hun kan hjælpe dig :). Skal nok lige skrive engang i morgen smiley

• #4   29. sep 2010 Ja det begynder at blive en tur fornøjelse.. som også sandsynligvis har resulteret i halthed og derfor dyrlæge regninger.. Så det skal bare blive i orden.. ( :
    Men tak fordi du lige vil skrive i morgen... ( :

• #5   29. sep 2010 Hej,
    Jeg har ikke nogen personlig erfaring med Kit, men meget god veninde har.
    Hun fik hende ud og kigge, og de blev derefter enige om at Kit skulle have sadlen med hjem til omstoping.
    Der går næsten tre måneder inden min veninde får kontakt itl Kit. Hun har imellem tiden skiftet telefon nummer og lukket hendes hjemmeside.
    Min veninde får langt om længe en aftale med Kit om at hente sadlen, som stadig ikke er omstoppet:(

Jeg har som sagt ikke selv nogen erfaring med Kit, men kan ikke anbefale hende på baggrund af min venindes oplevelse

• #6   29. sep 2010 Det lyder da lidt træls.. Havde også selv hørt lidt om at hun skulle være svær at få fat i men, jeg ringede igår og har fået en tid på onsdag i næste uge hvor jeg tager ned til hende på hendes værksted også passer hun saden til med det samme.. Så slipper jeg ihvertfald for ringeri osv...

• #7   29. sep 2010 Jeg har så også hørt at hun skule være dygtig, men hvis hun smutter med sadlen kan det vel underordnet:)
    Lyder da til hun måske har ændret sig smiley
    Pøj pøj med det

• Lisbeth L
    Lisbeth L Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Svar: 33
    #8   29. sep 2010 Kit er meget, meget dygtig og fair at have med at gøre - kan kun anbefale hende. Hun har været syg her i foråret, derfor kan hun have været lidt ustabil der - vi har brugt hende i flere år

• #12   1. okt 2010 Vi har også haft Kit til at omstoppe vores sadel, og hun er meget svær at få fat i, dog har vi ikke haft nogle problemer med hende ellers. Nogle vi kender, har bestilt en sadel fra hende af, og har ikke fået eller hørt noget fra Kit af endnu, og der er gået over 1 måned. Virkelig dårligt! men hun er dygtig, men jeg ville nok prøve at finde en anden, hvis det skal gå lidt tjept!

Kommentér på:
Erfaringer med sadelmager Kit Hansen ?

Annonce