Hun udførte en traversade af sig selv {{forumTopicSubject}}
Ja jeg syntes lige jeg ville dele vores lille sjove oplevelse med jer. xD
Igår da jeg var ude og træne med hesten, bestemte jeg mig for at vi skulle gå og hygge os lidt da vi var færdige. Så jeg tog udstyret af hende, og hun fik rebgrimen på. Først trænede vi lidt tricks, og hun fik selvfølgelig godbider når hun var dygtig. Bagefter gik vi bare og tullede lidt rundt, da jeg så mente det var ved at være tid til at gå ind, skrev jeg til min far at han godt måtte komme og hente mig nu, og mens jeg gik og skrev, fuldte Blanca troligt efter mig (MOR HAVDE JO STADIG GODBIDER!), tilsidst blev hun så ivrig efter dem, at hun forsøgte at gå ind foran mig, men jeg blev ved med at gå, det resulterede så i at hun udførte en næsten perfekt traversade i skridt, i ren ivrighed! Jeg var simpelthen ved at dø af grin, og fik hende til at gøre det igen og igen. Så nu fik jeg da bekræftet at min hest har talent for sidebevægelser. xD
Og hvis vi skal der ud igen i morgen, bliver både far og videokamera slæbt med, og han bliver tvunget til at optage det. xP
jan 2008
Følger: 23 Følgere: 25 Heste: 3 Emner: 173 Svar: 1.621
Jeg kan få min pony til at lave bagpartsvendinger på folden, bare ved at stå ved siden af hende og vifte med den ene hånd og sige klik-lyde, lidt seje pony xD
sep 2009
Følger: 43 Følgere: 52 Heste: 3 Emner: 164 Svar: 2.788
Hun udførte en traversade af sig selv